Dlaczego akurat Mage Knight?

Trzymasz los postaci w własnych rękach.

Dlaczego akurat Mage Knight?

Postprzez naimad » 25 gru 2004, 19:27

Jeśli ktoś na tym forum gra tylko w MK to te pytanie jest właśnie dlaniego a mianowicie chcę wiedzieć dlaczego wybraliście Grę MK a nie inne bitewniaki??

Ja prawdę powiedziawszy nigdy bym po MK nie sięgnął, gdyby nie bezpłatna reklama dołączona do paczki z podręcznikami do D&D... była tam ta reklama i skusiły mnie bardzo ładne fotki figurek... no i kupiłem ;)
www.bezkompleksow.com.pl Energia. Pasja. Polska.
Avatar użytkownika
naimad
 
Posty: 2927
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Kraina Podziemnych Pomarańczy

Postprzez -=][=- » 25 mar 2005, 23:35

A ja tak dla odmiany napiszę, ze zdecydowanie nie podoba mi się Mage Knight. Dlaczego?
Jestem wielkim przeciwnikiem dostawania do rąk gotowych, pomalowanych figurek. Lubie sam decydować o tym jak która figurka ma być pomalowana. "Dlaczego więc ich nie przemalowywać?" zapytacie. Otóz dlatego, ze konsekwencją tego , iż figurki wykonywane są masowo jako jedna bryła (a nie składają sie z cześci jak te do Wh na przykład) jest słaba jakość wykonania. Mało detali itp. sprawy. Pozatym jakoś nie mogę przekonać się do tych smiesznych pokręteł w podstawkach (jestem konserwatystą :D ). Mam nadzieję, ze mnie nikt nie zlinczuje, ale zacznie się jakaś ciekawa dyskusja :D
-=Purge The Unclan=-
Avatar użytkownika
-=][=-
 
Posty: 12
Dołączył: 25 mar 2005, 22:30
Lokalizacja: Ordo Hereticus

Postprzez naimad » 27 mar 2005, 11:56

Heh a mnie się akurat te podstawki podobają :D taki fajny bajerek. Fakt czasami się zacinają a czasami są za bardzo luźne, ale ogólnie to mi sie one podobają... co do gotowców - jestem w tym przypadku odmieńcem ale lubię właśnie gotowe figurki. Często jak sam maluję, i mam powiedzmy 20 figurek do pomalowania, to tą jedną zawsze przez przypadek spartolę... i wtedy mi jej szkoda :P
www.bezkompleksow.com.pl Energia. Pasja. Polska.
Avatar użytkownika
naimad
 
Posty: 2927
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Kraina Podziemnych Pomarańczy

Postprzez -=][=- » 27 mar 2005, 19:26

Widzisz, jak spartolisz, to zawsze mozesz pomalować od nowa... :wink:
A co tych podstawek udziwnionych - na zwykłych podstawkach można zrobić teren, dorzucić jakieś szczegóły. W durzej mierze klimat armii tworzą fajnie zrobione podstawki, trzymajace klimat pola bitwy - dżungli, pustyni, zrujnowanego miasta - a co za tym idzie budujące klimat armii.
-=Purge The Unclan=-
Avatar użytkownika
-=][=-
 
Posty: 12
Dołączył: 25 mar 2005, 22:30
Lokalizacja: Ordo Hereticus

Postprzez naimad » 27 mar 2005, 20:48

No zgadzam się z Tobą =][=. Racja. Tylko widisz Mage Knight od początku nie wydawał mi się jakimś profesjonalnym systemem, a to właśnie ze względu na te podstawki oraz nieco komiczne figurki. Mechanika mi się podoba, ale przyznaję że jeśli chodziłoby o klimat, to MAge Knight ma go niewiele. Poza tym świat gry taki sobie.
Ale to nie zmienia faktu, że gra się bardzo przyjemnie ;)
www.bezkompleksow.com.pl Energia. Pasja. Polska.
Avatar użytkownika
naimad
 
Posty: 2927
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Kraina Podziemnych Pomarańczy

Postprzez sirlan » 5 kwi 2005, 06:38

Dlaczego MK? To proste. Bo jak zamawialem od ISY podreczniki do wampira, to sie na tego bitewniaczka natknalem. Kupilem zestaw startowy, nawet mi sie spodobal, no i tak zostalo do teraz :twisted:
sirlan
 
Posty: 110
Dołączył: 12 gru 2004, 13:01
Lokalizacja: Praga

Postprzez allah » 6 cze 2005, 06:56

Dlaczego? Prosta mechanika i ładne figurki. Świat zrobiony na odwal się, ale nie szkodzi, ja gram w Zapomnianych Krainach. W ogle jakoś bardziej mi się to podoba od innych gier figurkowych. Bardziej cukierkowe jest, ale to plus.
"To co może się nie udać, nie uda się na pewno. "
allah
 
Posty: 59
Dołączył: 30 kwi 2005, 16:47
Lokalizacja: Poznan

Postprzez sambor » 7 cze 2005, 06:30

Ponieważ chciałem poznać kilka ciekawych bitewniaków. Mianem ciekawych nazwałbym między innymi Mage Knighta. I nawet mi się ta rozrywka spodobała. Prosta mechanika i fajne figurki, chociaż niestety są to gotowce.
Ogólnie fajna gierka
sambor
 
Posty: 34
Dołączył: 15 kwi 2005, 16:22
Lokalizacja: Leszno


Powrót do Gry karciane

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: brak zalogowanych użytkowników i 0 gości

Copyright © 2004-2019 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 21 kwi 2019, 15:28 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA | Forum: PHPBB
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka

cron