[Mechanika] Jak 'nałożyć' frakcje/rasy alternatywne?

(rzuty, tabele i inne techniczne głupoty)

Jak wprowadzić frakcje/rasy alternatywne?

Ankieta wygasła 24 kwi 2006, 22:13

za pomocą 'nakładek'
4
57%
za pomocą dobrodziejstw i utrapień
3
43%
inaczej (jak?)
0
Brak głosów
 
Liczba głosów : 7

Postprzez Balduran De'Arnise » 11 kwi 2006, 21:02

Jok napisał(a):a ja jestem przyzwyczajony do magowego spojrzenia na RPG i bede stal przy rangach/profesjach czy jak kto chce to nazywac. i aby posiadac dana profesje trzeba bedzie rozwijac dane zdolnosci

No ja raczej też wolałbym chociaż ogólny system profesji, wygodniej w sumie
Dołącz do kultystów Zła!

[url=http://www.baldurandearnise.deviantart.com]Am i deviant?[/url]
Avatar użytkownika
Balduran De'Arnise
 
Posty: 1518
Dołączył: 28 sty 2005, 15:52
Lokalizacja: Forteca Żalu

Postprzez Jok » 11 kwi 2006, 21:03

nowy temat i nowa ankieta :P

Otush to -B
I need someone to show me the things in life that I can't find
I can't see the things that make true happiness, I must be blind
Avatar użytkownika
Jok
 
Posty: 3875
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Otchłań

Postprzez Kristof Dernhest Eidenfel » 11 kwi 2006, 21:06

No to zakładać. Macie moje błogosławieństwo. :)
Możliwości widzę cztery - klasy/profesje, wolna amerykanka (czyli moje rozwiązanie), połączenie tych dwóch (czyli można sobie rozwijać wszystko, ale niektóre rzeczy trzeba, żeby awansować), lub coś całkowicie innego.
Jak postanowimy, to się zastanowimy, co dalej (już mam parę pomysłów dla każdej z możliwości).
Rycerz Astarotte
Avatar użytkownika
Kristof Dernhest Eidenfel
 
Posty: 4055
Dołączył: 16 paź 2004, 09:24
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury

Postprzez Misiekh » 11 kwi 2006, 22:31

Jesli człowiek zostanie przemiony w wampira automatycznie przestaje byc czlowiekiem, staje sie rasa alternatywna.

A IMO jest zasadnicza różnica, czy wampirem został np. człowiek, czy elf ;).
Dlatego jestem za wprowadzeniem modyfikatorów nakładanych na bazową rasę, a nie całkowitego zastępowania 'bazy' 'alternatywą' :)
Avatar użytkownika
Misiekh
 
Posty: 2289
Dołączył: 20 kwi 2004, 15:25
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Jok » 12 kwi 2006, 13:42

Misiul ale chodzi mi oto ze owszem punkty beda bazowe z rasy elf, ale zeby nie pisac ze on nadal jest czlowiekiem, czy tam elfem - tylko bedzie juz wampirem- a jak mu sie tam punkty zmienia to juz inna sprawa ;)
I need someone to show me the things in life that I can't find
I can't see the things that make true happiness, I must be blind
Avatar użytkownika
Jok
 
Posty: 3875
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Otchłań

Postprzez Hannibal » 13 kwi 2006, 11:42

no mi też chodziło o to aby punkty były nakładkowe...co do nazwy to jasne wtedy jest już wampirem a nie człowiekiem...mniejsza o to, to tylko kwestia nazewnictwa...
Avatar użytkownika
Hannibal
 
Posty: 787
Dołączył: 29 wrz 2005, 16:02
Lokalizacja: małe pod warszawskie piekiełko

Postprzez Jok » 14 kwi 2006, 10:30

Ale jednak kwestia dosc istotna. I nie ma co jej bagatelizowac. Hmmm wydaje mi sie ze nakladki przechodza :)
I need someone to show me the things in life that I can't find
I can't see the things that make true happiness, I must be blind
Avatar użytkownika
Jok
 
Posty: 3875
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Otchłań

Postprzez Hannibal » 14 kwi 2006, 15:50

Hura nasz projekt przeszed^^ no to teraz tylko trzeba zabrać się za ustalanie dokładnych udogodnień i utrapień...proponuję by Kristof przedstawił do końca swój system(bo o ile się oriętujęto chyba na nim będziemy pracować), a kiedy wszystko będzie jasne każdy pomysłodawca rasy/rasy alternatywnej podaje swój projekt, jak powinno wyglądać dopakowywanie swojej rasy...wtedy będzie ogólna dyskusja czy jest ok czy nie i ewentualne poprawki...w ten sposób od czegoś zaczniemy...możemy tak Kristof?
Avatar użytkownika
Hannibal
 
Posty: 787
Dołączył: 29 wrz 2005, 16:02
Lokalizacja: małe pod warszawskie piekiełko

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: brak zalogowanych użytkowników i 0 gości

Copyright © 2004-2019 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 27 cze 2019, 01:32 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA | Forum: PHPBB
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka

cron