MG: Opisywanie walk

Puść wodze swojej wyobraźni, wciel się w rolę fikcyjnej postaci która istnieje tylko dzięki Tobie.

Postprzez Kristof Dernhest Eidenfel » 13 lis 2004, 18:34

kurna, rady radami, ale dzisiejsza sesja poszła mi beznadziejnie :( moje opisy były po prostu śmieszne... nie mam wprawy, dammit! :(
Rycerz Astarotte
Avatar użytkownika
Kristof Dernhest Eidenfel
 
Posty: 4055
Dołączył: 16 paź 2004, 09:24
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury

Postprzez shira_ » 13 lis 2004, 20:52

Kristof chyba wiem co czujesz w tym momencie.....nie raz nie byłam z siebie zadowolona po sesji...a wrecz zrezygnowana.....ale nie wolno sie poddawać trza trenować siebie i znależć złoty środek na sesje...i wyczuc oczekiwania graczy...wiem wiem...łatwo powiedzieć:)...a gorzej użyć w praktyce....:)
shira_
 
Posty: 1436
Dołączył: 8 lip 2004, 21:44
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Misiekh » 13 lis 2004, 22:48

Spokojnie, dasz rade :]

Ja mam ostatnio takie cykle: 1-3 sesji bardzo fajnych - 1-3 przeciętnych - jedna słaba - 1-3 przeciętnych i od nowa ;).

Kiedyś przeciętne sesje były max moich możliwości, więc doświadczenie robi swoje. Może za 2-3 lata uda mi się być całkowicie zadowolonym po wszystkich sesjach? ;)
Avatar użytkownika
Misiekh
 
Posty: 2289
Dołączył: 20 kwi 2004, 15:25
Lokalizacja: Wawa

Postprzez shira_ » 14 lis 2004, 11:00

czyli z tego wychodzi ze praktyka czyni mistrza....tylko jeszce trza miec na kim praktykować....w moim przypadku strasznie trudno znalezc ludzi do grania ....a jeszcze trudniej ustalic wspólnie pasująca godzine rozpoczecia sesji.....
shira_
 
Posty: 1436
Dołączył: 8 lip 2004, 21:44
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Logan » 15 lis 2004, 00:26

shira_ napisał(a):w moim przypadku strasznie trudno znalezc ludzi do grania ....a jeszcze trudniej ustalic wspólnie pasująca godzine rozpoczecia sesji.....


Taa, stary problem. U nas zazwyczaj jest tak że umawiamy się na grę, zbierze się parę osób, każdy ma już postać i wogóle luzik, ale żeby tą hołotę razem do kupy zebrać to tragedia. Ale zazwyczaj nie przychodzi 1-2 osoby z 4-5, jakoś to można skrzętnie ukryć w fabule.

Co do opisu walk zbiorowych, to żeby był porządek organizacyjny zawsze sobie rozpisuje ustawienie postaci na kartce, a potem zgodnie z ruchem wskazówek rozwiązuje wszystkie rundy. Najpierw wykonujemy rzuty, a potem w zależności od wyniku to tak to opisuje. Jeśli lekki rzut to mówię np. "miecz napastnika uderzył cię, ale kolczuga i opatrzność cię ochroniłą, skończy się na siniakach...". Jeśli mamy krytyka to np. "miażdżący cios rozcina pancerz,ubranie i ciało - patrzysz jak twoje ramię leży na ziemi ściskając kurczowo miecz, po kilku sekundach padasz na ziemię..."
Napastników i całą sytuację opisuję zawszę przed walką, potem skupiam się głównie na chronologii i opisie obrażeń.
You might be a big fish, in a little pond... doesn't mean you've won...
Avatar użytkownika
Logan
 
Posty: 3094
Dołączył: 3 lis 2004, 21:38
Lokalizacja: Fenris / Warszawa

Postprzez shira_ » 15 lis 2004, 18:13

tiaaaaaaaaaa w sytuacjach kiedy ginie gracz....zazwyczaj jest śmiesznie zbiera się jego szczątki i szuka jakiegos cudotwórcy...niejednokrotnie ciągnięcie jakiegoś krasnoluda po ziemi sprawia problem...ale nie chcemy tracic graczy, których i tak jest mało....
shira_
 
Posty: 1436
Dołączył: 8 lip 2004, 21:44
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Misiekh » 15 lis 2004, 18:57

To się chwyta pustą kartę postaci, 2k10, k6, k4 i turla mu nową postać, którą MG jakoś wkręci do scenariusza ;). Jak postać ginie to ginie i nie ma zmiłuj, no chyba że ktoś ma przy sobie jakąś wodę życia czy inne cuda nowoczesnej magii :)
Avatar użytkownika
Misiekh
 
Posty: 2289
Dołączył: 20 kwi 2004, 15:25
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Kristof Dernhest Eidenfel » 15 lis 2004, 19:44

widział ktoś filmik (około 1h) "The True Gamers"? Polecam... ściągnijcie sobie - jajca niesamowite.
Rycerz Astarotte
Avatar użytkownika
Kristof Dernhest Eidenfel
 
Posty: 4055
Dołączył: 16 paź 2004, 09:24
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gry fabularne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

Copyright © 2004-2018 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 9 gru 2018, 19:59 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA | Forum: PHPBB
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka