MG: Opisywanie walk

Puść wodze swojej wyobraźni, wciel się w rolę fikcyjnej postaci która istnieje tylko dzięki Tobie.

Postprzez shira_ » 30 gru 2004, 18:05

ja i tak wole grac .,.wiec duzio nie tracisz...mozesz se przynajmmniej pograc i mniej pracy musis włozyc w przygotowanie sie do sesji.....
Ja - płód wojny
mam prymitywne sny
i samotnych rodziców
Urodziłem się aby umrzeć
shira_
 
Posty: 1436
Dołączył: 8 lip 2004, 21:44
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez naimad » 3 cze 2005, 21:13

Jakby nie mówić, aby dobrze opisać walkę, należy mieć dość bogaty zasób słów i umieć się wysłowić. Bardzo niedobrze jest, gdy MG się jąka, lub zacina się w pół słowa. Chodzi przede wszystkim o to, by jego opisy były barwne, proste i niezbyt skomplikowane, ale przy tym szczegółowe i ciekawe. To trudna sztuka, której do teraz nie posiadłem :)
www.bezkompleksow.com.pl Energia. Pasja. Polska.
Avatar użytkownika
naimad
 
Posty: 2927
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Kraina Podziemnych Pomarańczy

Postprzez Balduran De'Arnise » 3 cze 2005, 22:12

naimad napisał(a):Jakby nie mówić, aby dobrze opisać walkę, należy mieć dość bogaty zasób słów i umieć się wysłowić.

Towarzysz Admin pije do mnie? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Dołącz do kultystów Zła!

[url=http://www.baldurandearnise.deviantart.com]Am i deviant?[/url]
Avatar użytkownika
Balduran De'Arnise
 
Posty: 1518
Dołączył: 28 sty 2005, 15:52
Lokalizacja: Forteca Żalu

Postprzez allah » 6 cze 2005, 06:52

no właśnie. ja też nie lubię mg ucinających się w pół słowa nie potrafiący się wysłowić. albo niech sie wyszkolą albo niech graja :P
allah
 
Posty: 59
Dołączył: 30 kwi 2005, 16:47
Lokalizacja: Poznan

Re: MG: Opisywanie walk

Postprzez Pafnucy » 16 mar 2012, 13:24

To ja pozwolę sobie dorzucić swoje trzy grosze :D

Jeśli chodzi o opisy walki, to zaobserwowałem, że dokładne opisy trochę niszczą ducha walki. Pozostawienie pewnego elementu chaosu jest jak najbardziej wskazane. Ważne, by nie zostawiać Graczom dużo czasu na odpowiedzi. I tak mają sporo czasu na zastanowienie się, kiedy jest runda pozostałych współgraczy.

No i upiększacze są jak najbardziej wskazane, jeśli nawet nie obowiązkowe. Wszelkie opisy metaforyczne o tym, że przeciwnik wypuścił powietrze z nozdrzy niczym wściekły byk, że moja ujrzeć ogień w jego oczach, etc.

Ja staram się to opisywać niczym scenę walki w filmie, a wiadomo, że kamera musi być ruchoma. Toteż opisy są z różnej perspektywy, nie tylko z oczu bohatera :tak:
Obrazek
Pafhammer, czyli fanowska strona fanatyka Warhammera
Bo każda prawdziwa fanowska strona musi mieć pochodnię!
http://pafhammer.net/
Avatar użytkownika
Pafnucy
 
Posty: 189
Dołączył: 18 lut 2012, 20:49
Lokalizacja: Legionowo Piaski + Warszawa

Poprzednia strona

Powrót do Gry fabularne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: brak zalogowanych użytkowników i 2 gości

Copyright © 2004-2018 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 9 gru 2018, 21:02 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA | Forum: PHPBB
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka

cron