[Mechanika] Jak 'nałożyć' frakcje/rasy alternatywne?

(rzuty, tabele i inne techniczne głupoty)

Jak wprowadzić frakcje/rasy alternatywne?

Ankieta wygasła 24 kwi 2006, 22:13

za pomocą 'nakładek'
4
57%
za pomocą dobrodziejstw i utrapień
3
43%
inaczej (jak?)
0
Brak głosów
 
Liczba głosów : 7

Postprzez Kristof Dernhest Eidenfel » 11 kwi 2006, 15:26

Nie jako profesję, a jedynie nakładkę widzę jak te w Warhammerze. Czytaj ze zrozumieniem Joku. Nie będzie czegoś takiego jak "Profesja: Wampir" tylko będzie sytuacja, gdzie jakaś tam postać staje się Wampirem i ukierunkuje to jej rozwój (np. otrzyma nowe zdolności Wampiryczne do rozwijania, a nie będzie miała możliwości rozwinięcia jakichś innych, np. magii, której używała "za życia"). Teraz rozumiesz?
Rycerz Astarotte
Avatar użytkownika
Kristof Dernhest Eidenfel
 
Posty: 4055
Dołączył: 16 paź 2004, 09:24
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury

Postprzez Jok » 11 kwi 2006, 15:29

ja rozumiem Kristof - tylko ze Tobie juz drugi raz zwracamy uwage ze piszesz o nakladkach jak o rozwoju profesji ;P
I need someone to show me the things in life that I can't find
I can't see the things that make true happiness, I must be blind
Avatar użytkownika
Jok
 
Posty: 3875
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Otchłań

Postprzez Kristof Dernhest Eidenfel » 11 kwi 2006, 15:31

Nie rozumiem - masz jakieś "ale" do tego, jak to nazywam, czy do tego jak to ma "działać"? Jeśli do tego pierwszego to wybacz - to taki skrót myślowy. A jak do drugiego, to powiedz co ci nie pasi i zaproponuj swoje...
Rycerz Astarotte
Avatar użytkownika
Kristof Dernhest Eidenfel
 
Posty: 4055
Dołączył: 16 paź 2004, 09:24
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury

Postprzez Jok » 11 kwi 2006, 15:32

Jak to ma dzialac to ja nie mam zadnych zastrzezen (w koncu jestem jednym z pomyslodawcow) tylko do tego jak to wymawiasz- starajmy sie uniknac niepoerozumien ktore moga wynikac ze skrotow myslowych ;)
I need someone to show me the things in life that I can't find
I can't see the things that make true happiness, I must be blind
Avatar użytkownika
Jok
 
Posty: 3875
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Otchłań

Postprzez Hannibal » 11 kwi 2006, 18:40

ojj tam panowie panie nie czepiajmy się słówek...kristof już raz się tłumaczył..no mniejsza
ważn jest to iż d tych dwuch opcjach jest różnica tylko w nazwach, co moim zdaniem jest dość mało ważne na tym etapie produkcji systemu.
Pojawia się w takim razie kolejne pytanie...czy robimy coś w rodzaju klas typu przykładowy wojownik, ranger, mag itp? bo przecież może być człowiek-wampir-wojownik...problem jest jednak z ilością tych klas. Czy wampir będzie miał inne klasy niż np.nantuko? Ja bym był za tak, jednak jest to kolejny dość duży kawał roboty...

DO JOKA: hej odpisz mi na wiadomość w sprawie muties^^
Avatar użytkownika
Hannibal
 
Posty: 787
Dołączył: 29 wrz 2005, 16:02
Lokalizacja: małe pod warszawskie piekiełko

Postprzez Jok » 11 kwi 2006, 20:27

Mysle ze powinny byc dwie kategorie rang - rangi ogolno dostepne - np łowca, mechanik i rangi wyspecjalizowane - np szaman, nekromanta, inzynier. Ale mysle ze nie moze byc czegos takiego jak człowiek-wampir- łowca. Jesli człowiek zostanie przemiony w wampira automatycznie przestaje byc czlowiekiem, staje sie rasa alternatywna.
Przepomnienie rasa alternatywna to rasa ktora nie da sie urodzic ale mozna zostac w skutek jakis zdarzen losowych. dlatego bedzie tylko wampir łowca
I need someone to show me the things in life that I can't find
I can't see the things that make true happiness, I must be blind
Avatar użytkownika
Jok
 
Posty: 3875
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Otchłań

Postprzez Kristof Dernhest Eidenfel » 11 kwi 2006, 20:37

A ja bym w ogóle zrezygnował z podziału na klasy/profesje/rangi i poszedł w kierunku systemu z Fallouta lub Świata Mroku - tzn. rozwijasz co ci się podoba. Do tego możnaby było dołożyć modyfikatory początkowe (np. Nantuko zaczyna ze zdolnościami "Zielararstwo", "Wspinaczka" na wyższych poziomach, oraz dostanie o poziom niższą "Broń Palną" i "Broń Białą" - bo pacyfiści). No i oczywiście specjalne zdolności, które dostaje się ze względu na rasę (w tym modyfikatory do cech). Gdyby ktoś chciał się parać magią, to będzie musiał wykupić odpowiednią zdolność, co sprawia, że każdy magii będzie mógł używać, ale kosztem mniejszej ilości innych zdolności. No i może się okazać, że przez wybór magii nie będzie mógł brać niektórych zdolności.
Rycerz Astarotte
Avatar użytkownika
Kristof Dernhest Eidenfel
 
Posty: 4055
Dołączył: 16 paź 2004, 09:24
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury

Postprzez Jok » 11 kwi 2006, 20:59

a ja jestem przyzwyczajony do magowego spojrzenia na RPG i bede stal przy rangach/profesjach czy jak kto chce to nazywac. i aby posiadac dana profesje trzeba bedzie rozwijac dane zdolnosci
I need someone to show me the things in life that I can't find
I can't see the things that make true happiness, I must be blind
Avatar użytkownika
Jok
 
Posty: 3875
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Otchłań

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

Copyright © 2004-2019 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 22 kwi 2019, 23:10 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA | Forum: PHPBB
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka

cron