[Ramy systemu] Rasy Alterantywne

(ogólne założenia, w jakich trzeba się zmieścić)

Zostac rasa altenatywna:

Przed gra(przy tworzeniu postaci)
0
Brak głosów
W trakcie gry (przez jakies wydarzenie)
0
Brak głosów
I tak i tak
5
100%
Żadnych ras alternatywnych same grywalne i nie (opcja na wszelki wypadek)
0
Brak głosów
 
Liczba głosów : 5

[Ramy systemu] Rasy Alterantywne

Postprzez Jok » 9 kwi 2006, 18:52

Wiem ze Kris mnie zaraz zbeszta ze kolejny topik robie, ale uwazam ze bez niego nie da sie omawac kwestii wampirow , technolitow, trojokow itp.

Rasy Alternatywne
"Na wszystkie demony, co to jest?"
Zdarza sie, że mozna sie urodzić kimś, kim wcale sie nie umrze. Na swiat przychodzimy jako czlowiek, czy elf, a w naszym zyciu stanie sie cos co nas zmieni. Czesto nieodrwacalnie. Zerwiemy wszelkie przywiazania do naszej klasyfikacji gatunkowej. Nie bedziemy juz soba. A mimo wszystko bedziemy dalej zyc.
Zostanie Wampirem czy Technolita to zmienienie przynaleznosci gatunkowej. W skutek ugryzienia, czy cyberpsychozy, zmieniaja sie nasze cechy zarowno psychiczne jak i fizyczne. Malo juz dzieli takiego osobnika z jego rodzima rasa i raczej nigdy nic juz nie bedzie go z nia laczylo. Wszelkie mutacje, wypaczenia genetyczne czy inne efekty eksperymentow doprowadza do powstania jednostek lub nawet calych grup bytow o unikalnych cechach.

Uwazam ze ten pomysl do doskonale rozwiazanie dla naszych problemow z Wampirami i Technolitami. Przy tym nigdy w zadnym ze znanych mi systemow z czyms takim sie nie spotkalem. Moze ktos opracuje mutasy? Sam bym sie za to wzial ale Hannibal juz zglosil swoja gotowosc. Chyba ze wezmiemy sie za to razem, co Han?
Ostatnio edytowano 9 kwi 2006, 19:37 przez Jok, łącznie edytowano 1 raz
I need someone to show me the things in life that I can't find
I can't see the things that make true happiness, I must be blind
Avatar użytkownika
Jok
 
Posty: 3875
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Otchłań

Postprzez Hannibal » 9 kwi 2006, 18:58

hmmm bardzo chętnie...choć w takim razie trzeba sie uzbroić w cierpliwość gdyż ja mam wisję mutasów bardzo złożoną^^ i może tego być sporo...
jak już mówiłem w temacie o technolitach myślę że mogżna by zrobić po za wyborem rasy, wybór właśnie czegoś takiego jak wampiry i technolici z tym że to nie byłbyu inne rasy lecz dodatkowa nakładka na bohatera. Wymagało by to dużo pracy lecz moim zdaniem było by super. Niedość, że dostarczało by to nowych możliwości odgrywania postaci to przyjemnie komplikowało grę^^
co wy na to?
Hyde: "oh...weather kicks ass...!"
Avatar użytkownika
Hannibal
 
Posty: 787
Dołączył: 29 wrz 2005, 16:02
Lokalizacja: małe pod warszawskie piekiełko

Postprzez Kristof Dernhest Eidenfel » 9 kwi 2006, 19:04

Nie, Joku - nie zastrzelę cię :) Jak napisałem, już teraz macie wolną ręką, dopóki nie zmienię tematu prac. Ale na razie pracujmy nad rasami - to podstawa.

Takie rozwiązanie sprawia, że znikają kłopoty z Wampirami... Mnie się tam podoba.

Natomiast pomysł Hannibala już mniej. Stanie się Technolitą lub Wampirem powinno nastąpić podczas gry, a nie przy tworzeniu postaci. Ale ten pomysł można inaczej wykorzystać. Zrobić rzeczywiście jakieś klasy, coś bliższego może Naturom i Postawom w Wampirze niż charakterom z D&D. Można by to zrobić w ramach zasady opcjonalnej. Kto chce, ten bierze - dla utrudnienia.
Rycerz Astarotte
Avatar użytkownika
Kristof Dernhest Eidenfel
 
Posty: 4055
Dołączył: 16 paź 2004, 09:24
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury

Postprzez Jok » 9 kwi 2006, 19:04

Hannibal napisał(a): co wy na to?
jestem za. Aczkolwiek taka nakladka bedzie odpowiednio kosztowac przy tworzeniu postacii, da za to nowe mozliwosci. Czyli mniej punktow pojdzie na inteligencje czy tam charyzme, za to jednak mozna wykupic "wampiryzm" w tedy wampiry beda rasa grywalna. Przeciez ugryzienie moglo nastapic w przeszlosci bohatera. W tedy bedzie musial gracz uwzglednic to w historii postacii.
Ostatnio edytowano 9 kwi 2006, 19:06 przez Jok, łącznie edytowano 1 raz
I need someone to show me the things in life that I can't find
I can't see the things that make true happiness, I must be blind
Avatar użytkownika
Jok
 
Posty: 3875
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Otchłań

Postprzez Balduran De'Arnise » 9 kwi 2006, 19:05

Popieram!! :D
W końcu jakieś rozwiązanie dla pijawek, mutantów, cyber ewolucjonistów i innych :P :)
Dołącz do kultystów Zła!

[url=http://www.baldurandearnise.deviantart.com]Am i deviant?[/url]
Avatar użytkownika
Balduran De'Arnise
 
Posty: 1518
Dołączył: 28 sty 2005, 15:52
Lokalizacja: Forteca Żalu

Postprzez Hannibal » 9 kwi 2006, 19:20

dobra Jok to wrzuć tu ankiete co do tych nakładek
rozumiem, że barbarzyńcy też będą zaliczani do takowych "nakładek" ?
Oczywiście trzeba będzie dokładnie opracować jakie minusy będzie się miało za np.bycie wampirem, ale myślę że do tego trzeba będzie wrócić przy pisaniu zasad gry...bo takie ogólne typu palą się od swiatła to już mamy^^
Hyde: "oh...weather kicks ass...!"
Avatar użytkownika
Hannibal
 
Posty: 787
Dołączył: 29 wrz 2005, 16:02
Lokalizacja: małe pod warszawskie piekiełko

Postprzez Jok » 9 kwi 2006, 19:38

Ankieta dodana. Osobiscie zaglosowalem za opcja i tak i tak - pod warunkiem ze przy tworzeniu postacji wybor rasy altenatywnej bedzie obciazaony odpowiednio. To da szerze spektrum dla dzialania :D

Żem zagłosował na "i tak i tak" - Balduran.
I need someone to show me the things in life that I can't find
I can't see the things that make true happiness, I must be blind
Avatar użytkownika
Jok
 
Posty: 3875
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Otchłań

Postprzez Kristof Dernhest Eidenfel » 9 kwi 2006, 19:40

I tak, I tak - ale pod warunkiem, że będzie to napisane pod dużymi, dobrze widocznymi literami głoszącymi: "ZASADA OPCJONALNA" :)
Rycerz Astarotte
Avatar użytkownika
Kristof Dernhest Eidenfel
 
Posty: 4055
Dołączył: 16 paź 2004, 09:24
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury

Następna strona

Powrót do Ramy systemu

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

Copyright © 2004-2018 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 22 lip 2018, 06:15 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA | Forum: PHPBB
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka

cron