Klimat jest Bardzo, ale to Bardzo Orginalny

Zawadiacy i czarnoksiężnicy. Piraci i odkrywcy. Szpiedzy i dyplomaci. Witajcie w nowym świecie!

Klimat jest Bardzo, ale to Bardzo Orginalny

Postprzez RuFuS » 18 lis 2006, 18:00

Wiem, że każdy inaczej obiera wizje świata 7th sea jaka nam chcieli przedstawić jej autorzy. No więc świat to nie bitwy morskie, szermiercze pojedynki czy zabijanie Krakena; :nie: , nie, to nie na tym polega. Twórcy tego cudownego systemu chcieli zrobić coś takiego jak monastyr, czyli tzn. mroczny świat spisków i zakamarków świata They na morzu, jednak sprawy potoczyły się inaczej. Wprowadzili klimat na ladzie i na morzu, wprowadzili dusze temu systemowi.

W 7th sea mamy szanse się spotkać z manierami z zachowaniami i kulturą siedemnastego wieku, podróże po bezkresnych wodach, misje na dworach, ten system nie jest przeznaczony tylko do walki, wykorzystajmy go bardziej alternatywnie, dajmy spiski, tajemnice, legendę o zaginionym złocie, którą opowiada stary wilk morski, bo po to ten system jest, jeśli ktoś chce pogadać o 7th sea to zapraszam, właśnie kończy ta lekturę i stwierdzam ze ten system ma klimat czasem lepszy od monastyru, ponieważ posiada stałe elementy klimatu morza i tajemnic świata. Zresztą przeciecz świat They nie został jeszcze całkowicie odkryty, co daje nam MG wiele możliwości.

Mechanika może nie jest doskonała, ale dobra. Przynajmniej nie jest męcząca. Radze zagłębić się w ciekawostki, bo są bardzo przydatne,gdyż świat posiada prawa i zasady, co moze wpłyna na dynamikę i szybkość akcji. Naprawdę polecam ten system, zresztą nie ma nic lepszego niż napić się rumu, pośpiewać, pobić się w karczmie i postrzelać z armaty a i pochodzić po dworze i spiskować przeciwko głowie klanu. Gdy zakończę czytanie 2 tomu, wkrótce ukażą się posty o wszystkich bajerach tego systemu.

A wy co sadzicie o tym systemie? Co on wam przedstawia, co daje wam jako graczom i mistrzom? Piszcie :D
Avatar użytkownika
RuFuS
 
Posty: 41
Dołączył: 30 paź 2006, 20:37
Lokalizacja: Prosto ze Świata Mroku

Postprzez wronek » 22 lip 2007, 12:15

Jak dla mnie system wprost genialny :) Uwielbiam w to grac jak i prowadzic.

Mechanika z poczatku wydaje sie zagmatwana ale po czasei spedzonym w grze wszystko sie normuje :)

A swiat sam w sobie jest mistrzem. Dobzre piszesz. tu nie chodzi o zawadjackie bijatyki ( no czasami tez :) ) ale o spisek o to by byc tym lepszym niz inne nacje.

Bardzo fajna jest czesc tworzenia bohatera. NIe mzoe byc takich samych dwoch bohaterow kazdy ma inan zalete i wade czym innym sie para.
oh ah i eh.
dla wszystkich bless, gorące jak afryka!
Avatar użytkownika
wronek
 
Posty: 79
Dołączył: 18 lip 2007, 23:27
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez Wiedźma » 22 lip 2007, 14:31

Kurde, to jest system do którego się zabieram odkąd się pojawił i do tej pory nawet nie miałam podręcznika w łapach... Boleję nad tym trochę, bo klimatem chybaby mi pasował ;). No ale nic, jak się wyrobię z tym wszystkim, z czym zalegam... (:P).
"Lecz czemu jesteś samotny? I czemu nie zbiegło z Tobą całe piekło? Czyżby ból ich był mniejszy, mniej godny ucieczki? Lub mniej odporny jesteś niźli oni?"

Pamiętaj: każdy popełniony błąd ortograficzny zwiększa prawdopodobieństwo wiedźmofobii!
Avatar użytkownika
Wiedźma
 
Posty: 5475
Dołączył: 27 cze 2004, 19:52
Lokalizacja: Inferno / Kraków /

Postprzez wronek » 22 lip 2007, 14:37

A naprawde warto. W polsce jest ten minus ze wydano tylko 2 podreczniki glowne czyli podrecznik gracza i mistrza gry. A sa jeszcze dodatki o kazdej nacji i innych duperelkach nie ma tego duzo ale wydac by mogli :)
dla wszystkich bless, gorące jak afryka!
Avatar użytkownika
wronek
 
Posty: 79
Dołączył: 18 lip 2007, 23:27
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez RuFuS » 25 lip 2007, 21:14

Witam, Ciesze się w końcu zainteresowaniem mojego tematu. Hmm....zgadzam się z kolegą "wronkiem" co do tworzenia postaci. Jednak mechanika mi nie przechodzi przez gardło, rzuty na inicjatywę nawet do ust nie wchodzą. Podam przykład: Scena bójki, kiedy to ja i moi kumple zdemaskowaliśmy dom przestępcy, który był posądzony o morderstwa. Wyważam drzwi, do akcji wkracza mój znajomy, reszta jest w biegu. teraz do czego dążę: ja wyrzuciłem na inicjatywę 9,9,0 ... kumpel 1,2,5 i dlatego że stałem w drzwiach, nie mógł mnie ominąć. tak samo bitwach, przeciwnik może wykończyć Cię w 3turach, grałem w 7th sea, magia świata i klimat, stłumił zapach mechaniki, ale ja jednak nastawiam sesje na RP i na myślenie niż walki, których inni nie opisują.
Obrazek

"Czasami Na Drodze, Którą Wybraliśmy Możemy Spotkać Rozdroże."
Avatar użytkownika
RuFuS
 
Posty: 41
Dołączył: 30 paź 2006, 20:37
Lokalizacja: Prosto ze Świata Mroku

Postprzez Hannibal » 25 lip 2007, 21:25

No więc tak. Dosłownie wczoraj wpadłem do naszego świeżego Empiku i chciałem zobaczyć te podręczniki bo już kiedyś je dopadłem i stwierdziłem, że są super...ale mnie wywalili bo była 22:/ Jeśli jest tak fajny jak opisujecie to aż sobie zagram^^ Szkoda, żę akurat nie mam ekipy do gry:/
Hyde: "oh...weather kicks ass...!"
Avatar użytkownika
Hannibal
 
Posty: 787
Dołączył: 29 wrz 2005, 16:02
Lokalizacja: małe pod warszawskie piekiełko

Postprzez RuFuS » 25 lip 2007, 21:32

Hmm.... Tak polecam, ale jeśli chcesz zagrać, uprość sobie mechanikę, żebyś nie porzucił chęci i zapału. A skąd pochodzisz?
Obrazek

"Czasami Na Drodze, Którą Wybraliśmy Możemy Spotkać Rozdroże."
Avatar użytkownika
RuFuS
 
Posty: 41
Dołączył: 30 paź 2006, 20:37
Lokalizacja: Prosto ze Świata Mroku

Postprzez Hannibal » 25 lip 2007, 21:40

Warszawa znienawidzona stolica wszystkich polaków:/ no dobra jestem z pod warszawy ale defakto to tam żyję:P
No ale żeby nie było offtopa to jeszcze spytam czy ma ktoś podręcznik gracza do tej cudownej gry bo jak patrzyłem w Empiku Juniorze(nowo zrobionym, tak że służy chyba do gubienia się) to są tylko podręczniki mistrza gry:/
Hyde: "oh...weather kicks ass...!"
Avatar użytkownika
Hannibal
 
Posty: 787
Dołączył: 29 wrz 2005, 16:02
Lokalizacja: małe pod warszawskie piekiełko

Następna strona

Powrót do 7th Sea

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

Copyright © 2004-2018 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 12 gru 2018, 14:55 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA | Forum: PHPBB
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka

cron