[Ramy systemu] Rodzaje magii

To co na tapecie.

Postprzez Jok » 5 kwi 2006, 07:28

Sluchajcie co do magii. Proponuje rozwiazac ten problem na poczatku niz wezmiemy sie za cos nowego.
Moze tak - kilka szkol magii? czy jedna wielka magia?
A jesli kilka szkoł to:
- Magia Wypaczeń (wszystko to co sie zmutowało)
- Technomagia - Magia polaczona z technika
- Czysta Magia - ta ktora w zaden sposob nie zostala zmieniona
- Prawdawna Magia - Najstrasza i najpotezniejsza
To tylko propoozycje
I need someone to show me the things in life that I can't find
I can't see the things that make true happiness, I must be blind
Avatar użytkownika
Jok
 
Posty: 3875
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Otchłań

Postprzez Kristof Dernhest Eidenfel » 5 kwi 2006, 14:09

Ja wolę nie wprowadzać takiego podziału. Wg. mnie to każda rasa powinna mieć swój rodzaj magii a przynajmniej jedna z nich nie powinna używać magii jako czarów i zaklęć. W obrębie jednej rasy może być podział na szkoły (tak jak np. Umarłe Elfy mają trzy filozofie, więc powinny mieć Nekromację + odpowiednią dla ścieżki szkołę magii). Uważam, że, podobnie jak w nowym Warhammerze, czarów przypadających na jedną szkołę powinno być co najwyżej 10. To póki co moje propozycje.
Rycerz Astarotte
Avatar użytkownika
Kristof Dernhest Eidenfel
 
Posty: 4055
Dołączył: 16 paź 2004, 09:24
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury

Postprzez Jok » 5 kwi 2006, 22:07

To moze podaj jakies porpozycje tych szkol - jesli po 10 czarów to ja mam takie oto propozycje :
Nie sa one odkrywcze, ale czasem rzeczy najbardziej oczywiste sa najlepsze:
- Druidyzm - Magia opierajaca sie na naturze
- Iluzjonisci - Oparte na iluzjach, zludzeniach
- Nekromancji - czyli te wszystkie truposze
- Chaocii - Ci ktorzy bazuja na chaosie
- Technolodzy - Magia plus technika
Hmmm to narazie wstepny pomysl- nie bardzo moge sie skoncentrowac nad tymi dzkolami bo mnie jeden beorling meczy o sprawy techniczne :king:
I need someone to show me the things in life that I can't find
I can't see the things that make true happiness, I must be blind
Avatar użytkownika
Jok
 
Posty: 3875
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Otchłań

Postprzez Kristof Dernhest Eidenfel » 5 kwi 2006, 22:28

Hmm... widzę, że mnie nie zrozumiałeś Joku.
Dla każdej rasy osobny rodzaj magii - a więc póki nie mamy do końca opracowanych ras, to nie ma co gadać o szkołach Magii.
Z tego co rozumiem ras mamy aktualnie 6:
- Ludzie
- Elfy
- Krasnale
- Wampiry
- Umarłe Elfy
- Nantuko

Umarłe Elfy mamy już opracowane +/- i wiemy, że na pewno Nekromancja, a że brzydzą się techniką, to proponuję dodatkową szkołę magii w zależności od wybranej ścieżki.
Ludzie powinni mieć kilka szkół magii (proponuję trzy), ale każda z nich powinna być słabsza od dowolnej innej. Właściwie to możnaby przyjąć, że ludzie mogą wybrać dowolną szkołę magii innych ras (bo w końcu od nich się uczyli), ale zamiast czarów 10 będą mieli 7 albo 8.
Elfy powinny być ogólnie mocne w magii.
Krasnoludy lub Wampiry nie powinny mieć tej magii w ogóle - bardzo mocno jestem za tym, żeby przynajmniej jedna z ras nie mogła jej używać (lub nie chciała).
Nantuko to chyba tylko natura?
Rycerz Astarotte
Avatar użytkownika
Kristof Dernhest Eidenfel
 
Posty: 4055
Dołączył: 16 paź 2004, 09:24
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury

Postprzez Jok » 5 kwi 2006, 22:35

Kristof Dernhest Eidenfel napisał(a):Hmm... widzę, że mnie nie zrozumiałeś Joku.
Dla każdej rasy osobny rodzaj magii - a więc póki nie mamy do końca opracowanych ras, to nie ma co gadać o szkołach Magii.
Oczywiscie ze Cie zrozumialem - przeczytaj moj post ze zrozumieniem - prosze Cie. Ja podalem przykladowe szkoly magii a pod jaka rase sie je przypmnie to juz inna broszka. Ale troszeczke to liniowe ze np Umarle elfy nie beda sie palac technika- ja rozumiem- ogolnie moga sie brzydzic - ale jakies jednostki - nie mozna samemu sobie narzucac ograniczen
I need someone to show me the things in life that I can't find
I can't see the things that make true happiness, I must be blind
Avatar użytkownika
Jok
 
Posty: 3875
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Otchłań

Postprzez Kristof Dernhest Eidenfel » 15 kwi 2006, 22:00

Proszę o branie udziału w tej dyskusji. Żebym mógł ustalić do końca mechanikę, muszę wiedzieć, jaka jest nasza decyzja w sprawie magii. Proszę wszystkich będących częścią projektu o poddanie swoich pomysłów lub poparcie pomysłów moich i Joka.
Rycerz Astarotte
Avatar użytkownika
Kristof Dernhest Eidenfel
 
Posty: 4055
Dołączył: 16 paź 2004, 09:24
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury

Postprzez Balduran De'Arnise » 15 kwi 2006, 22:14

Magia.. Ja byłym za podziałem na magię żywiołów/sferyczną (standard), jakąś psionikę, nekromancję itp.
Ogólnie za standardem :P
Dołącz do kultystów Zła!

[url=http://www.baldurandearnise.deviantart.com]Am i deviant?[/url]
Avatar użytkownika
Balduran De'Arnise
 
Posty: 1518
Dołączył: 28 sty 2005, 15:52
Lokalizacja: Forteca Żalu

Postprzez Jok » 15 kwi 2006, 22:55

czyli nic orginalnego.


Baldek jak duzo ciupiesz w GS? tak spytam na marginesie?

Raz albo dwa w tygodniu a co?

Widac - total powerfull maniac ;)
Ostatnio edytowano 16 kwi 2006, 16:17 przez Jok, łącznie edytowano 1 raz
I need someone to show me the things in life that I can't find
I can't see the things that make true happiness, I must be blind
Avatar użytkownika
Jok
 
Posty: 3875
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Otchłań

Następna strona

Powrót do Kwestie w opracowaniu

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

Copyright © 2004-2019 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 27 cze 2019, 00:53 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA | Forum: PHPBB
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka

cron