[Ramy systemu] Rodzaje magii

To co na tapecie.

Postprzez Hannibal » 16 kwi 2006, 14:11

ja bym był za magiami przydzielonymi do każdej rasy, jednak każda rasa powinna mieć co najmniej 2 do wyboru...jak wrócę do domu to podam szczegóły tego konceptu, bo mam kilka pomysłów...
Hyde: "oh...weather kicks ass...!"
Avatar użytkownika
Hannibal
 
Posty: 787
Dołączył: 29 wrz 2005, 16:02
Lokalizacja: małe pod warszawskie piekiełko

Postprzez naimad » 16 kwi 2006, 19:57

również sądzę że któraś rasa powinna zostać pozbawiona magii. Mój wybór padłby raczej na kraśków niż na wampiry. Tylko pytanie, czy krasnoludy nawet jesli nie potrafiłyby czarować, to czy umiałyby posługiwać się magicznymi zbrojami? dajemy im tę cząstkę magicznych zdolności czy w ogóle?

Ogólnie jestem za podziałem Kristofa. Tylko te 10 czarów na rasę to zdeka mało, magia wtedy byłaby wtedy nauką niezbyt rozległą... wbrew temu co powszechnie się o niej sądzi :).
Wiem, mój erpegowy zmysł jest trochę spaczony dedekiem gdzie zaklęć są tysiące, jednak imho kilka na rasę to trochę mało ^^
www.bezkompleksow.com.pl Energia. Pasja. Polska.
Avatar użytkownika
naimad
 
Posty: 2927
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Kraina Podziemnych Pomarańczy

Postprzez Kristof Dernhest Eidenfel » 16 kwi 2006, 21:01

Wiesz, 10 to może za mało, ale nie może tego być za dużo.
Co do Wampirów - wiemy już, że Wampiry nie są BG, więc problem mamy z głowy - moim zdaniem Kraśki nie mają magii i już :) Zamiast tego mogą mieć inżynierów :) Natomiast oczywiście, będą mieli jakieś magiczne armory albo broń. Tylko że w mojej wizji oni nie nazywają tego magią, tylko "darem od bogów".
Rycerz Astarotte
Avatar użytkownika
Kristof Dernhest Eidenfel
 
Posty: 4055
Dołączył: 16 paź 2004, 09:24
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury

Postprzez Jok » 16 kwi 2006, 21:30

Kraska - dosc stereoypowo ale za to slusznie mozna obdarzyć Kraśki stopniowa odpornoscia na magie. Ale mysle ze mogly by robic magiczne przedmioty- np w jakies koalicji z innymi rasami?
I need someone to show me the things in life that I can't find
I can't see the things that make true happiness, I must be blind
Avatar użytkownika
Jok
 
Posty: 3875
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Otchłań

Postprzez Wiedźma » 17 kwi 2006, 09:12

Hmm, ja popieram Kristofa - magia jak najbardziej, ale w dość ograniczonym zakresie. Nawet pomysł z 10 czarami na rasę jestem w stanie zaakceptować. I błagam - żadnej magii dla Krasnoludów! A jeśli już muszą mieć coś takiego - co byście powiedzieli na to, jakby np. posiadali ograniczone zdolności magiczne w określonym czasie? Np. zależnie od faz Księżyca albo coś takiego? :P < dobra, wiem, że pomysł troszkę poroniony, ale jakoś tak mi teraz wpadł do głowy ^_^ >.
"Lecz czemu jesteś samotny? I czemu nie zbiegło z Tobą całe piekło? Czyżby ból ich był mniejszy, mniej godny ucieczki? Lub mniej odporny jesteś niźli oni?"

Pamiętaj: każdy popełniony błąd ortograficzny zwiększa prawdopodobieństwo wiedźmofobii!
Avatar użytkownika
Wiedźma
 
Posty: 5475
Dołączył: 27 cze 2004, 19:52
Lokalizacja: Inferno / Kraków /

Postprzez Kristof Dernhest Eidenfel » 17 kwi 2006, 09:51

Hmm... tak właściwie, to czemu my nie chcemy dać Kraśkom magii? <rotfl> Ja w sumie tylko dlatego, że jakaś rasa powinna działać bez magii i wypada właśnie na Krasnoludy :)
Rycerz Astarotte
Avatar użytkownika
Kristof Dernhest Eidenfel
 
Posty: 4055
Dołączył: 16 paź 2004, 09:24
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury

Postprzez Jok » 17 kwi 2006, 09:51

Nie nie ja jestem zaby kraski byly w calosci antymagiczne. One maja byc wojownikami i inzynierami.
Wiedzma co to ma byc - okres krasnoludzi ? x_X
I need someone to show me the things in life that I can't find
I can't see the things that make true happiness, I must be blind
Avatar użytkownika
Jok
 
Posty: 3875
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Otchłań

Postprzez Hannibal » 17 kwi 2006, 21:45

OKRES KRASNOLUDZI????!!!!buhahahaha, lol, rotfl....hehehehee....
genialne^^ =] :D
ja jestem za tym aby magia była bardzo rozbudowaną dziedziną...aby mogła nadrabiać technologie...takie rasy jak elfy powinny się nieobywać bez magii...
ponieważ mój pomysł 2 magii na rase(oprucz kraśków)nie znalazł odzewu to trochę go rozwinę:
- ludzie:(słaby potencjał magiczny) magia wojenna(zbiór niższo poziomych czarów bojowych, zebrany z innych rodzajów magii); magia umysłu(choć kiepsko rozwinięta)
-elfy: magia żywiołów(to najbardziej rozbudowany dział, do wyboru jeden żywioł);iluzjonizm i magia umysłu; pradawna magia(high magic)
-nantuko: magia ziemi(jeden żywioł); pradawna magia lasu(magia, której moc nantuko czerpią z lasu)
-wampiry: magia krwi; magia ognia
-muties: tego jeszcze z jokiem nie ustaliłem, więc może ulec zmianie) magia wypaczeń (taki chaos); iluzjonizm
-technolici- no coż uważam, że tak jak kraśki nie powinny umieć czarować. chyba że tak nazwiemy umiejętność hackowania komputerów)
-umarłe elfy: nekromancja; magia powietrza; pradawna magia zawęrzona do odprawiania egzorcyzmów z udziałem jakiś demonów czy bogów piekielnych^^

to chyba wszystko...mógł bym się zająć robieeniem części z tego co powypisywałem, ale dopieru za dwa tygodnie...
Avatar użytkownika
Hannibal
 
Posty: 787
Dołączył: 29 wrz 2005, 16:02
Lokalizacja: małe pod warszawskie piekiełko

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Kwestie w opracowaniu

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

Copyright © 2004-2018 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 22 cze 2018, 12:33 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA | Forum: PHPBB
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka

cron