Sesja Falloutowa by Kristof - zasady

Wszelkiego rodzaju sesje na naszym Forum.

Sesja Falloutowa by Kristof - zasady

Postprzez Kristof Dernhest Eidenfel » 12 paź 2008, 19:21

Przygotujcie sobie postacie korzystając z następujących wyznaczników:
1) wybierzcie sobie profesję, czyli czym wasza postać się zajmuje. Przykłady: kanciarz, handlarz, mechanik, najemnik, lekarz etc.
2) wybierzcie wartości dla waszych cech głównych - przypominam jakie są:
- Siła
- Percepcja
- Wytrzymałość
- Charyzma
- Inteligencja
- Zręczność
- Szczęście

Każda z cech ma na początku wartość 5, do tego macie pięć punktów do rozłożenie gdzie chcecie - można też obniżać wartości startowe cech.

3) wybierzcie trzy umiejętności wiodące. Lista poniżej:
- Small Guns
- Big Guns
- Energy Weapons
- Unarmed
- Melee Weapons
- Throwing
- First Aid
- Doctor
- Sneak
- Lockpick
- Steal
- Traps
- Science
- Repair
- Pilot
- Speech
- Barter
- Gambling
- Outdoorsman

4) wybierzcie dla postaci imię, opiszcie jej wygląd, oraz ułóżcie jej historię i jakieś cechy charakteru. Nie daję wam żadnych ograniczeń poza jednym - gramy tylko ludźmi.

Zaczynamy w przyszły weekend, do piątku przyjmuję tutaj gotowe koncepty postaci (jako post w tym temacie), macie więc czas się zastanowić nad postaciami.

Poza tym zasady jak w mojej sesji Warhammerowej (podałem wyznaczniki w temacie o graniu).
Rycerz Astarotte
Avatar użytkownika
Kristof Dernhest Eidenfel
 
Posty: 4055
Dołączył: 16 paź 2004, 09:24
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury

Postprzez Dalien » 12 paź 2008, 21:22

Imię: Bryan Matts
Wiek: 22 lata
Profesja: Mechanik

- Siła 5 + 1
- Percepcja 5
- Wytrzymałość 5
- Charyzma 4
- Inteligencja 5 + 2
- Zręczność 5+ 2
- Szczęście 5 + 1

- Repair
- Pilot
- Melee weapons

Bryan to rezolutny młodzieniec, który swoje zainteresowanie mechaniką odziedziczył po ojcu, od którego też dowiedział się wiele na temat wszelkiego żelastwa. Niestety w wieku 14 lat został sierotą, kiedy to przemierzając bezdroże jego rodzinę napadli bezwzględni bandyci. Bryan cudem uniknął śmierci uciekając w ostatniej chwili z pola widzenia napastników. Widok zmasakrowanych rodziców sprawił, że chłopak bardzo szybko wydoroślał. Posiada on zegarek kieszonkowy swojego ojca, który jest dla niego wszystkim i oddałby życie w jego obronie. Od tego czasu tuła się po świecie dorabiając na naprawianiu silników, urządzeń elektrycznych i temu podobnych rzeczy.

Lubi towarzystwo, które potrafi rozweselić i czasami jest dosyć łatwowierny. Raczej spokojny woli tłumić negatywne emocje w sobie. Nienawidzi bandytów. Jego marzeniem jest odnaleźć kiedyś zdatny do użytkowania samochód Ford Mustang 1967 r.

Nosi krótko zgolone czarne włosy, pasek z kilkoma kieszonkami i miejscami na narzędzia, poplamione olejem jeansy oraz białą podkoszulkę. Posiada też wysłużoną kurtkę ze skóry.
Ostatnio edytowano 13 paź 2008, 20:18 przez Dalien, łącznie edytowano 2 razy
Obrazek
Avatar użytkownika
Dalien
 
Posty: 605
Dołączył: 29 gru 2006, 22:45
Lokalizacja: Buk/WlkWs

Postprzez kopniu699 » 13 paź 2008, 16:31

Imię: Frank
Nazwisko: Żebym pamiętał jeszcze...
Wiek: 38 lat
Profesja: Łowca Głów

Siła: 5 +2
Percepcja: 5 +2
Wytrzymałość: 5 +2
Charyzma: 4 -3
Inteligencja: 5
Zręczność: 5 +4
Szczęście: 5 -2

- Małe guny (Small guns)
- Broń biała (melee wpn's.)
- Traper (outdoorsman)


Historia:
Frank urodził się w jakiejś wiosce gdzieś na pustkowiach. Tam był przyuczany do życia myśliwego. W wieku 5 lat na jego wioskę napadli łowcy niewolników i pojmali go wraz z wieloma innymi ludzmi. 8 Letni Frank został sprzedany mężczyźnie zwanemu Piter Parker prowadzącemu knajpe niedaleko Nowego Reno. Tam początkowo pełnił rolę chłopca na posyłki. Gdy Frank osiągnął 17 lat na bar wujka Pitera napadli bandyci. Zginęli niemal wszyscy i tylko Frank wydostał się stamtąd żywy. Pełen chęci zemsty i nienawiści złapał nóż Pitera i ruszył przez pustkowia w ślad za bandytami. Którejś nocy zakradł się do obozu i zarżnął szefa bandy gdy ten spał. Udał się potem do mieściny nieopodal. Tam poznał Bobsona, łowcę głów, który usłyszawszy jego historie postanowił wyszkolić go na swojego nastepcę. Po 3 latach nauki Bobson zginął w z ręki supermutanta, a 20 letni Frank udał się do Nowego Reno. Przez 3 lata zajmował sie polowaniem na ludzi. Jakiś czas potem wpadł w nałóg. Uzależnił sie od Jet'a. W wyrwaniu się z nałogu nieoceniona okazała sie dziwka z burdelu Grubego Tima, Miranda. W jakiś niepojęty sposób fascynowała Franka tak że gotów był dla niej zrobić wszytko. Obiecał jej że odkupi ją od Tima.
Przez jakiś czas zbierał pieniądze żeby wykupić Mirandę. Gdy zebrał całą sumę i udał się do burdelu zastał tam tylko krew i ślady walki. Ktos powiedział mu że Tim uciekła rano a kilka godzin później do burdelu weszło kilku ludzi i słychać było strzały. Wśród trupów nie było jednak żadnej z dziewczyn Tima.
Od tamtego czasu minęło 15 lat. Z każdym rokiem Frank oddalał się coraz bardziej od społeczęństwa. Poszukując Mirandy przebył całe pustkowia jednakże bez skutku. Teraz zajmuje się tylko swoimi zaleceniami. Niektórzy powiadają że zwariował ale nic nie jest pewne. W głębi duszy Frank ciągle liczy że znajdzie Mirande.

Wygląd:
Frank to wysoki mężczyzna o dość ciemneij karnacji. Nie można nazwać go jednak mulatem. Ma długie, ciemne włosy, miejscami już siwe, zwykle związane w pytkę. Nosi kozią bródkę miejscami przeoraną bliznami. Jego szaro-zielone oczy straciły już swój dawny blask, jednakże czasami błyszczą a Frank pogrąża się wtedy w myślach.
Nosi na sobie kurtę wykonaną z garbowanych skór bramina i gekona, spodnie koloru przypominającego jego oczy i ciężkie gladny.
Ostatnio edytowano 14 paź 2008, 10:49 przez kopniu699, łącznie edytowano 1 raz
kopniu699
 
Posty: 82
Dołączył: 15 mar 2008, 09:36

Postprzez Łukasz » 13 paź 2008, 18:48

1) Profesja: Handlarz
2) Współczynniki:
- Siła 4
- Percepcja 4
- Wytrzymałość 4
- Charyzma 10 (+ 5 z punktów)
- Inteligencja 10 (+5 ze Współczynników)
- Zręczność 4
- Szczęście 4

3) wybierzcie trzy umiejętności wiodące. Lista poniżej:
- Speech
- Barter
- Repair
4) Imię i nazwisko: Griegorij Karposz

Historia: Griegorij pochodzi z Płońska małej wsi na zachodzie Kaliforni zbudowanej na wraku lotniska. Griegorij od dziecka odstawał od reszty społeczności, nauka fascynowała go tak samo jak pozostałych jednak ponad wszystko przekładał przygodę. Od kiedy pamięta marzył o odkrywaniu świata. W wieku 18 lat zdecydował się opuścić swoją społeczność decydując się wyruszyć "za horyzont". Podczas swoich podróży Griegorij zwiedził wiele miejsc przekonując się że ludzie nie zawszę są wobec siebie życzliwi i że świat nie zawsze wygląda kolorowo. Zajmując się handlowaniem zdobył doświadczenie które pozwoliła mu zrozumieć jak wielkiego zniszczenia dokonała wojna atomowa. Griegorij zdecydował że jego misją będzie gromadzenie wiedzy o dawnych czasach aby ułatwić nadejście nowych. Podczas swoich podróży stworzył wiele map oraz opracował wiele wynalazków które zamierza wprowadzić w życie...

Wygląd: Rosjanin chodzi ubrany w brązową czapkę-pilotkę z goglami, zieloną kurtkę z dużą naszywką NASA na piersi, spodnie w kolorze moro oraz wojskowe buty. Posiada także dość duży plecak w którym dźwiga wiele "potrzebnych" rzeczy.

Charakter:Rosjanin jest niepoprawnym optymistą, rzadko co wyprowadza go z równowagi. Jego ulubioną rozrywką jest rozmawianie z ludźmi lub majsterkowanie przy napotkanych urządzeniach.
Nie potrafi długo usiedzieć na jednym miejscu co często jest źródłem sporej ilości kłopotów.
Ostatnio edytowano 21 paź 2008, 18:51 przez Łukasz, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Łukasz
 
Posty: 31
Dołączył: 6 lis 2007, 18:01
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Dalien » 13 paź 2008, 20:22

To można zaczynać;p
Obrazek
Avatar użytkownika
Dalien
 
Posty: 605
Dołączył: 29 gru 2006, 22:45
Lokalizacja: Buk/WlkWs

Postprzez Kristof Dernhest Eidenfel » 13 paź 2008, 20:45

Jeszcze Logan.
Poza tym, tak jak wspominałem - dajcie mi czas do końca tygodnia. Mam do zakończenia projekt, muszę to zrobić w nadchodzących dniach i nie chcę zaczynać grać, bo będę miał mniej czasu.
Po tym możecie się spodziewać najdalej co drugi dzień posta ode mnie - ale raczej codziennie.
Rycerz Astarotte
Avatar użytkownika
Kristof Dernhest Eidenfel
 
Posty: 4055
Dołączył: 16 paź 2004, 09:24
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury

Postprzez Dalien » 13 paź 2008, 20:50

A no tak racja Logan, myślałem że 3 osoby grają. Ok spoko ale uprzedzam że w piątek jestem dostępny do godziny 15 a później dopiero sobota wieczór.
Obrazek
Avatar użytkownika
Dalien
 
Posty: 605
Dołączył: 29 gru 2006, 22:45
Lokalizacja: Buk/WlkWs

Postprzez Logan » 13 paź 2008, 22:16

Imię: Karl
Nazwisko: Dust
Profesja: Ochroniarz/Wykidajło

S.P.E.C.I.A.L.
Siła: 9
Percepcja: 5
Wytrzymałość: 9
Charyzma: 1
Inteligencja: 4
Zręczność: 6
Szczęście: 1

Skills:
- Unarmed
- Melee weapons
- Energy weapons

Karl Dust to kawał sukinsyna. Wychowała go ulica. Matka dziwka grała za działkę jetu w tanich pornosach, a ojciec… cóż, ojcostwa nigdy nie ustalono. Sara (bo tak miała na imię rodzicielka) zaćpała się, gdy ten miał zaledwie 8 lat. W ciemnych zaułkach New Reno Karl zyskał opinię twardego chłopaka. Wprawdzie podzielał los z wieloma innymi sierotami, ale nigdy z nikim się nie zaprzyjaźnił. Zawsze na uboczu, nikt kto go znał, nie zaczepiał go, ten kto był na tyle nieroztropny by to zrobić, najczęściej lądował w rynsztoku z poharataną twarzą. Dzieciństwo szybko minęło, Karl parał się różnymi zawodami, ale prawie zawsze wchodził w zatarg z pracodawcą i lądował na bruku. Do wieku 21 lat mieszkał w Reno, zarabiał na nielegalnych walkach, był ochroniarzem w burdelach i spelunach. Później pracował dla Małego Jesusa jako bramkarz w Sharks. Pewnej nocy wyrzucił na bruk nie tą osobę co trzeba (Johna „3 palce” Spencera – przywódcę Khanów) co przypłacił niemalże życiem. Po kilku tygodniach rekonwalescencji wyniósł się z miasta, w tym miejscu był już spalony. Przez kolejne 4 lata mieszkał w wielu miejscach: Hub, Den, Junktown, a nawet Boneyard, jednak nigdzie nie zagrzał miejsca dłużej niż kilka miesięcy. Jego jedynym przyjacielem była własna siła, wytrzymałość i zręczność. Te cechy kształtowały się w nim przez lata bijatyk i spędzonych na ulicy nocy. Wielokrotnie pobity, postrzelony, naćpany – właśnie przez to stał się niezwykle twardy i odporny.

Karl mierzy 180cm wzrostu, waży 95kg, jest czujny i wytrenowany. Nikomu nie ufa, a ludzie nie ufają też jemu. Sprowokowany uderza do skutku, nie ma zahamowań by odebrać dług od kobiety, dziadka, czy sprawnego mężczyzny. Zadanie musi być wykonane, w końcu za to ma opinię profesjonalisty "w branży". Prawie zawsze działa na granicy prawa, gliny znają go, ale dają mu wolną rękę, bowiem prawie zawsze Karl pracuje dla miejscowego watażki.

Aktualnie Dust jest komornikiem lokalnego bankiera z Redding.
Avatar użytkownika
Logan
 
Posty: 3094
Dołączył: 3 lis 2004, 21:38
Lokalizacja: Fenris / Warszawa

Następna strona

Powrót do Gry na Forum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

Copyright © 2004-2019 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 19 kwi 2019, 15:19 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA | Forum: PHPBB
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka

cron