Pomysły na decki

Niezależnie jaki masz kolor talii to jest dział dla Ciebie - fana M:TG.

Pomysły na decki

Postprzez Misiekh » 17 sty 2005, 21:52

Przyszedł mi do głowy taki pomysł, coby zrobić talię tylko na insectach. Znalazły by się w niej Nantuko Disciple, Venomous Dragonfly i inne robaczki. Ktoś z was widział kiedyś podobną talię w akcji? Jak się sprawowała? Warto ją montować? :)


Analogiczne pytanie mam odnośnie talii na stworach 1/1 i 0/1 - dodawaczach many, które bylyby dopakowywane Branchwood Armorami, Ancestral Maskami i innymi wzmacniającymi, a także czarami pokroju Thrive. Założenie jest takie, by dzięki umiejętności dodawania many przez takie stworki szybko wzmocnić je dużą liczbą enchantów i szarżować :twisted:
Avatar użytkownika
Misiekh
 
Posty: 2289
Dołączył: 20 kwi 2004, 15:25
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Jok » 18 sty 2005, 16:01

No dobra moj przepis jest taki na czerwona talijke:
wezmiesz duza garstke 1 manowych critow-tak abys mogl je w pierwszych turach wyrzucic na stol
potem wezmiesz do tego jakies 2-4 manowe krity ok 5
jakies dwa trzy silne tak moze z 6/6 np shiwian dragon , buther orgg
dorzucisz do tego czary, instatny - spalania, i inne dobroci ponad 20 kart
a do tego pare entchenntów poleprzajcych
ogolnie polecam robic talie mono creatowe np na elfach, gobasach, zombie itp
I need someone to show me the things in life that I can't find
I can't see the things that make true happiness, I must be blind
Avatar użytkownika
Jok
 
Posty: 3875
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Otchłań

Postprzez Misiekh » 18 sty 2005, 18:12

Chyba faktycznie będę zbierał talię na Insectach :)

Znalazłem w spoilerach sporo ciekawych kart, część z nich się w niej znajdzie.

Z tych będę wybierał.

Stworki:
Nantuko Disciple (3G, 2/2, G,Tap: Target Creature gets +2/+2 until end of turn.
Giant Caterpillar (3G, 3/3, G,Sacrifice Giant Caterpillar: Put a 1/1 gren Butterfly creature token into play at the end of turn.
Saber Ants (3G, 2/3, Whenever Saber Ants is dealt damage, you may put that many 1/1 green Insect tokens into play.)
Coiling Woodworm (2G, */1, Coiling Woodworm's power is equal to the number of forests in play)
Nantuko Elder (2G, 1/2, Tap: Add 1G to your mana pool.)
Nantuko Mentor (2G, 1/1: Target creature gets +X/+X until end of turn, whre X is that creature's power.)
Phantom Nantuko (2G, 0/0, Trample. Phantom Nantuko comes into play with two +1/+1 counters on it. If damage would be dealt to Phantom Nantuko, prevent that damage. Remove a +1/+1 counter on Phantom Nantuko. Tap: Put a +1/+1 counter on Phantom Nantuko.)
Thriss, Nantuko Primus (Legend, 5GG, 5/5, G,Tap: Target creature gets +5/+5 until end of turn.)
Broodhatch Nantuko (1G, 1/1, Whenever Broodhatch Nantuko is dealt damage, you may put that many 1/1 creature tokens into play. Morph 2G (You may play this face down as a 2/2 creature for 3. Turn it face up nay time for its morph cost.)
Stag Beetle (3GG, 0/0, Stag Beetle comes into play with X +1/+1 counters on it, where X is the number of other creatures in play.)
Symbiotic Beast (4GG, 4/4, When Symbiotic Beast is put into a graveyard from play, put four 1/1 green Insect creature tokens into play.)
Symbiotic Elf (3G, 2/2, When Symbiotic Elf is put into a graveyard from play, put two 1/1 green Insect creature tokens into play.)
Symbiotic Wurm (5GGG, 7/7, When Symbiotic Wurm is put into a graveyard from play, put seven 1/1 green Insect creature tokens into play.)
Wirewood Hivemaster (Elf, 1G, 1/1, Whenever another nontoken Elf comes into play, you may put a 1/1 green insect creature token into play.)
Living Hive (6GG, 6/6, Trample. Whenever Living Hive deals combat damage to a player, put that many 1/1 green Insect creature tokens into play.)

no i dodawacze many: Llanowar Elves, Fyndhorn Elder, Birds of Paradise, Vine Trellis albo Heart Warden.

Sorcery:
One Dozen Eyes (5G, Choose one - Put a 5/5 green Beast creature token into play; or put five 1/1 green Insect creature tokens into play. Entwine GGG (Choose both if you pay the entwine cost.)
Beacon of Creation (3G, Put a 1/1 green Insect creature token into play for each Forest you control. Shuffle Beacon of Creation into its owner's library.)
Thrive (XG, Put a +1/+1 counter on each of X target creatures.)

być może też czary typu Gaea's Bounty, Land Grant albo Rampart Growth (dociągarki lądów)
no i może Monstrous Growth (1G, Any one creature gets +4/+4 until the end of turn)

Enchant:
(jakoś nie widzę pasujących do talii, choć może Branchwood Armor by się nadał (2G, Enchanter creatures gets +X/+X, where X is the number of forests you control.)

Instant:
Tribal Unity (X2G, Creatures of the type of your choice gets +X/+X until end of turn) => rzucić tą kartę, mając na stole 20 insect tokenów :twisted:
Symbiosis (1G, Two target creatures each get +2/+2 until end of turn.)
Giant Growth (G, Target creature gets +3/+3 until end of turn.)


Spora lista wyszła. Czeka mnie dużo trudnych decyzji :wink:
Avatar użytkownika
Misiekh
 
Posty: 2289
Dołączył: 20 kwi 2004, 15:25
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Misiekh » 18 sty 2005, 18:25

Piszę to w nowym poście, bo wiem, że jak kogoś nie interesują insekty, to oleje poprzedniego posta 8)

Joku - taka talia jak proponujesz to jakiś ni to pies, ni wydra. Po co w czerwonej talii duże krity? Od dużych kritów jest zielona.

IMO montując czerwoną, dobrze jest ciepnąć dużo małych stworów z Haste (Raging Goblin, Goblin Chariot), dopakować np. Goblin Kingiem, wrzucić do tego coś do obrony (Mog Sentry, a może Wall of Stone?), wolne miejsca dopakować Shockami, Lightning Blastami, Seal of Fire i innymi niszczarkami, a jak jeszcze zostanie miejsce to może Destructive Urge albo Wildfire, by przeciwnik nie miał za dużo many :twisted: . Od bidy można dorzucić Shiv's Embrace albo Crown of Fire, to powinno wystarczyć w ramach enchantów dopakowujących.


Co do talii na kritach - kumpel ma talię, w której jedyne krity to komplet (4) Wall of Stone. Strasznie ciężko ją pokonać. Jest oparta na Rackach i Black Vise (Rack zadaje obrażenia za każdą kartę w ręce poniżej 3, a Black Vise - za każdą powyżej 4), a uzupełniają ją potężne czerwone spalarki (typu "XR, Deals X damage to target creature or player, creature damaged this way cannot be regenerated.") oraz czarne niszczary pokroju Horrora czy Dark Banishing.
Avatar użytkownika
Misiekh
 
Posty: 2289
Dołączył: 20 kwi 2004, 15:25
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Jok » 24 sty 2005, 06:08

Misiekh napisał(a):
Joku - taka talia jak proponujesz to jakiś ni to pies, ni wydra. Po co w czerwonej talii duże krity? Od dużych kritów jest zielona.




jeden dwa nigdy nie zawadza a mogdy nie wiadomo co sie moze stac-np sama mana i zadnych czarów, a kritami 1/1 , 2/2 dlugo nie powojujesz
I need someone to show me the things in life that I can't find
I can't see the things that make true happiness, I must be blind
Avatar użytkownika
Jok
 
Posty: 3875
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Otchłań

Re: Pomysły na decki

Postprzez Chitos » 9 maja 2010, 19:12

Ostatnio naszła mnie koncepcja zrobienia talii opartej na pająkach. Nie ma to być nic specjalnie grywalnego, raczej taka talia 4fun, jako ciekawostka w kolekcji, co z tego wyjdzie zobaczę jak będę miał kasę na karty. Poza tym myślałem o talii opartej na kartach takich jak: http://magiccards.info/query?q=soot+imp&v=card&s=cname i ogólnie na zadawaniu dmg. w gracza głównie z efektów(czy to za tapnięcie czy mane). Złożyłem w tym stylu z crapu który mam i wydaje mi się, że przy lepszych kartach i odrobinie doświadczenia mogło by z tego wyjść coś całkiem fajnego.
Porozmawiajmy o życiu, śmierci i syntezie chlorku cyny z pierwiastków.
http://www.lastfm.pl/user/Chitos_
Avatar użytkownika
Chitos
 
Posty: 349
Dołączył: 20 maja 2007, 14:37
Lokalizacja: Poznań


Powrót do Magic: The Gathering

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: brak zalogowanych użytkowników i 2 gości

Copyright © 2004-2019 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 23 kwi 2019, 01:37 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA | Forum: PHPBB
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka

cron