Pytania początkujących

Niezależnie jaki masz kolor talii to jest dział dla Ciebie - fana M:TG.

Postprzez Kristof Dernhest Eidenfel » 24 cze 2009, 12:46

Hmm, no fakt, z tym ostatnim było dużo pytań, a w tej chwili jest to trochę jaśniejsze - ale czy w takim razie atakująca kreatura "przechodzi", jeśli broniłeś się poświęconym stworkiem? Na logikę tak.
Rycerz Astarotte
Avatar użytkownika
Kristof Dernhest Eidenfel
 
Posty: 4055
Dołączył: 16 paź 2004, 09:24
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury

Postprzez KluchA » 24 cze 2009, 20:45

Nie :P To wlasnie jest fakt, którego wiele osob nie rozumie, jesli nie przeczyta zasad.


Ogolnie rzecz biorac Magic podzielony jest na kilka faz, podfaz itd itp, podczas ktorych jest czas na rzucanie permanentow, czas na rzucanie instantow i wszystkie inne czynnosci. Sacrifice wykorzystuje to, iz podczas walki stworek, jak mu sie zredukuje odpornosc na 0, nie ginie od razu, lecz ginie dopiero w fazie "sprzatania" po walce. Wlasnie przed tym sprzataniem mozna go poswiecic przy uzyciu czaru instant albo activated ability.
Śmiej się, to cały świat będzie się śmial razem z tobą, płacz, a będziesz płakał sam.
Avatar użytkownika
KluchA
 
Posty: 664
Dołączył: 19 lis 2005, 19:35
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Kristof Dernhest Eidenfel » 24 cze 2009, 20:54

Mhm, czyli technicznie rzecz ujmując, stworek jest martwy, ale jego truchło służy na tarczę? Czy też stworek nie jest martwy, ale wisi nad nim już topór katowski i choć powstrzyma jeszcze atak, to kości zostały rzucone?

Ogólnie rzecz biorąc Magic nie jest trudny, ale kilka tego typu "drobnych druczków" się znajdzie.
Rycerz Astarotte
Avatar użytkownika
Kristof Dernhest Eidenfel
 
Posty: 4055
Dołączył: 16 paź 2004, 09:24
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury

Postprzez Misiekh » 24 cze 2009, 22:17

Heh jak się chce fabularyzować, to w każdej grze znajdą się takie niejasności. Ale sprawa jest prosta - stworka można poświęcić w każdej chwili, a ponieważ oberwanie damage nie jest równoznaczne ani tym bardziej równoczesne ze śmiercią, można poświęcić stworka po oberwaniu, a przed śmiercią :D
Avatar użytkownika
Misiekh
 
Posty: 2289
Dołączył: 20 kwi 2004, 15:25
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Chitos » 8 sty 2010, 19:07

Mam pytanie co do karty Remove Soul której działanie brzmi "Counter target creature spell" wątpliwości pojawiły się podczas wczorajszej rozgrywki, czy po zagraniu tej karty kontrowana kreatura wraca na rękę czy ląduje na cmentarzu?
Porozmawiajmy o życiu, śmierci i syntezie chlorku cyny z pierwiastków.
http://www.lastfm.pl/user/Chitos_
Avatar użytkownika
Chitos
 
Posty: 349
Dołączył: 20 maja 2007, 14:37
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Diabellus » 8 sty 2010, 19:38

Idzie do grobu.
Avatar użytkownika
Diabellus
 
Posty: 1612
Dołączył: 24 gru 2004, 10:40
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Kristof Dernhest Eidenfel » 9 sty 2010, 10:12

Potwierdzam. Karta która odsyłałaby stwora do ręki miałaby napisane (bodajże) "Return to owner's hand".

Tak samo ma się rzecz ze wszystkimi innymi kontrami, czyli wszystkie zaklęcia w ten sposób "odbite" karty idą na Graveyard.
Rycerz Astarotte
Avatar użytkownika
Kristof Dernhest Eidenfel
 
Posty: 4055
Dołączył: 16 paź 2004, 09:24
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury

Postprzez Chitos » 9 sty 2010, 11:56

Ok, dzięki, tak właśnie sądziliśmy ale wolałem się upewnić.
Porozmawiajmy o życiu, śmierci i syntezie chlorku cyny z pierwiastków.
http://www.lastfm.pl/user/Chitos_
Avatar użytkownika
Chitos
 
Posty: 349
Dołączył: 20 maja 2007, 14:37
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Magic: The Gathering

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

Copyright © 2004-2019 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 21 kwi 2019, 07:53 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA | Forum: PHPBB
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka

cron