Pytania początkujących

Niezależnie jaki masz kolor talii to jest dział dla Ciebie - fana M:TG.

Postprzez Jok » 8 lut 2005, 10:17

schodza do greva . tak samo jak landy przemienione w creature. wiem bo gralem i zniszczylem kolesiowi wszystkie landy jedna karta- czarna- wszystkie krity: sila/x (gdzie x to mana w koszcie) lub mniej gina. zebyscie widzieli jego mine
I need someone to show me the things in life that I can't find
I can't see the things that make true happiness, I must be blind
Avatar użytkownika
Jok
 
Posty: 3875
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Otchłań

Postprzez Misiekh » 10 lut 2005, 21:14

Kolejne pytanie:

Jak się liczy koszt mana creature tokenów? 0 (zero) czy może go nie mają?

(bo są np czary, które niszczą wszystkie creature o koszcie many mniejszym niż ileśtam)
Avatar użytkownika
Misiekh
 
Posty: 2289
Dołączył: 20 kwi 2004, 15:25
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Jok » 10 lut 2005, 22:28

masz spelle, entchmenty ktore wporwadzaja tokeny. jest tam podana cena.
I need someone to show me the things in life that I can't find
I can't see the things that make true happiness, I must be blind
Avatar użytkownika
Jok
 
Posty: 3875
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Otchłań

Postprzez Misiekh » 24 lut 2005, 22:48

To znaczy że rzucając np. One Dozen Eyes za 5G wstawiam na stół 5 tokenów 1/1 o converted mana cost 6 każdy?? Trochę bez sensu.
Avatar użytkownika
Misiekh
 
Posty: 2289
Dołączył: 20 kwi 2004, 15:25
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Jok » 25 lut 2005, 15:25

Misiek...dzielimy ...
znasz taka czynnosc?
I need someone to show me the things in life that I can't find
I can't see the things that make true happiness, I must be blind
Avatar użytkownika
Jok
 
Posty: 3875
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Otchłań

Postprzez Misiekh » 25 lut 2005, 17:52

Converted mana cost 6/5? To z kolei przypomina Unhinged :lol: :lol:
Avatar użytkownika
Misiekh
 
Posty: 2289
Dołączył: 20 kwi 2004, 15:25
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Misiekh » 16 mar 2005, 11:29

Dobra, pytanie kolejne:

Jest taka umiejętność morph, nie?

Np jest stwór Broodhatch Nantuko: 1G, 1/1, umiejka + morph 2G

Załóżmy że wystawiam go jako morpha. Mam na stole stworka 2/2, którego za 3 bezbarwnej many mogę odwrócić i mieć na stole Broodhatch Nantuko.

Przeciwnik rzuca mi na morpha np. Shocka - morph dostaje 2 damage i powinien zejść.

Czy mogę w tym momencie zapłacić 3 many, zamienić morpha w Broodhatch Nantuko i uznać, że Schock utracił cel i tym samym nie zadaje obrażeń? :?:




PS. i pytanie kolejne : Mam na stole stwora np 1/1. Przeciwnik rzuca mi na niego instant dający mu -3/-3 do końca tury. Czy krit schodzi na graveyard, czy też zostaje w grze, bo z końcem tury jest znowu 1/1?
Avatar użytkownika
Misiekh
 
Posty: 2289
Dołączył: 20 kwi 2004, 15:25
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Misiekh » 17 mar 2005, 14:03

Podowiadywałem się trochę i jest tak:

1. Token zdjęty ze stołu opuszcza grę - nieważne, czy cofnięty do ręki, czy zabity.
2. Krit wystawiony jako morph, gdy oberwie, schodzi z gry niezależnie czy się go obróci czy nie - bo cel np. czaru który w niego uderzał się nie zmienia.
Avatar użytkownika
Misiekh
 
Posty: 2289
Dołączył: 20 kwi 2004, 15:25
Lokalizacja: Wawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Magic: The Gathering

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

Copyright © 2004-2019 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 23 maja 2019, 11:40 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA | Forum: PHPBB
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka

cron