Systemy autorskie

Wszystkie systemy RPG które nie mają póki co swego działu.

Postprzez Misiekh » 21 lis 2005, 20:35

Wróciłem do pomysłu sprzed paru miesięcy - do Exodusu :).

Tu macie adres, pod którym jest to, co do tej pory zrobiłem. Nie jest tego wiele, ale też nie poświęcam na pisanie wiele czasu ;). Po obejrzeniu Godżilli mam zamiar opisać jeszcze ogólnie trzecie mocarstwo - Exterior, a potem może wezmę się za flotę Federacji (bo mam do tego parę pomysłów) albo za rebeliantów lub alienów :).
http://www.smsnet.pl/~exodus/

Zapraszam do przejrzenia. Jak ktoś wpadnie na jakowyś pomysł, pszę pisać :). Co x głów to nie jedna (na dodatek rozespana niedźwiedzim snem zimowym ;) )


PS. Zmiana adresu
Ostatnio edytowano 22 lis 2005, 14:54 przez Misiekh, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Misiekh
 
Posty: 2289
Dołączył: 20 kwi 2004, 15:25
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Kristof Dernhest Eidenfel » 21 lis 2005, 20:42

Ja rozpocząłem prace na nowym systetem fantasy... Nazwa robocza to "Przemijanie" (szukam tego słowa w łacinie). I nie ma ani Elfów, ani Krasnoludów... ach... :)
Rycerz Astarotte
Avatar użytkownika
Kristof Dernhest Eidenfel
 
Posty: 4055
Dołączył: 16 paź 2004, 09:24
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury

Postprzez Khar » 24 kwi 2008, 15:57

*Forumowa nekromancja, temat wraca do życia*

W zasadzie możnaby stworzyć nowy, ale skoro jest to się podpinam. Tworzymy od jakiegoś czasu, dość poważnie, świat nazywany Tineyą i osadzoną w niej grę.
Bestiariusz właśnie obejmuje nad nami patronat, więc wartoby tu trochę o niej opowiedzieć, nie?

Najpierw możecie poczytać sami, http://tineya.net to właściwy adres. Na stronie nie ma wiele konkretów [zamierzamy to wydać, rany, nie można wszystkiego walić w sieć :D] ale pokazuje ogólną ideę.

Jaka to idea? Mamy świat, fantasy zresztą. Świat przechodzi właśnie swoją epokę wielkich odkryć geograficznych, gdzie to bardziej cywilizowane ludy napotykają mniej cywilizowane, rozwijająca się technika spotyka magię a ludzie spotykają inne rozumne istoty.

Z grywalnych ras są przede wszystkim ludzie [przy czym równie ważne jak sama rasa jest pochodzenie. człowiek człowiekowi nierówny], jednak przy odrobinie wysiłku i dobrych chęci da radę i którąś z pozostałych, czy to jedną ze starszych [które, jako zbyt związane z naturą nigdy nie miały ambicji zdobywania świata] czy to młodszą - ludźmi-duchami, dla których panowanie nad światem jest z kolei podstawową ambicją. Dysponują mocą większą niż inne śmiertelne istoty, jednak ich lud powoli znika - powstali ze związków duchów z ludźmi a jest ich za mało żeby utrzymać czystość rasy, z każdym pokoleniem stają się wiec coraz bardziej ludzcy.

Jak ktoś się uprze, dopatrzy się tam elfów, orków i krasnoludów, jednak nie uważam, żeby było w tym coś złego, to stałe motywy w fantasy i zaniedbać ich nie można. Wystarczy do nich w miarę oryginalnie podejść.

Było tam wcześniej o duchach, bo własnie, duchy są ważne. Przyjęliśmy częściowo panteistyczną wizję świata. Nie ma bogów, ale za to większość tego, co istnieje na świecie ma swoje duchy, dla których zmienianie tego za co są odpowiedzialne jest naturalną czynnością - nakłaniajac je do tego, otrzymujemy magię.
Daje to magii szamańskie zabarwienie - jej większa część opiera się na kontaktach z istotami, które mają wykonać dane zadanie za czarownika. Wśród cywilizowanych ludów magia jest rzadka, a czasem nawet tępiona, jako hamująca dalszy rozwój ludzkości.

Hmmm co następne.. mechanika. Mechanika jest prosta i ma nie utrudniać rozgrywki, opiera się na rzucaniu garściami k6. Rozwój postaci jest nieliniowy, nie ma poziomów ani niczego w tym guście, można sobie wytworzyć postać z takim zestawem umiejętności jak się chce.

Jak ktoś będzie pytać, my będziemy odpowiadać, wiec jeśli chcecie dowiedzieć się więcej to się nie krępujcie.

Następna sprawa to tak zwane bonusy :D
Po pierwsze, na stronie [http://tineya.net, przypominam] przeprowadzamy własnie konkurs, w którym, nie uwierzycie, można nawet coś wygrać! :P Udział zajmuje około 15 minut, a jest ciekawy więc zapraszamy.

Poza tym, w ramach akcji promocyjnej, wydajemy właśnie własnym przemysłem komiks, którego akcj osadzona jest w tym właśnie świecie [też można poczytać na stronie, a tu już się o nim produkował nie będę bo to temat do innego działu]. Co warto wiedzieć na szybko: premiera 1 maja, constar. Cena, niska. Treść, ciekawa. Amen.

Oook ludzie [i reszta..] jakieś pytania? :D

K.
Jeśli plan nie zawiera planu na wypadek problemów nie zawartych w planie, nie jest to plan.
Khar
 
Posty: 5
Dołączył: 23 kwi 2008, 16:49
Lokalizacja: Tineya.net

Re: Systemy autorskie

Postprzez Rizzen » 29 maja 2011, 20:58

Ja w tej chwili jestem w trakcie tworzenia własnego settingu.

Ogólnie akcja się dzieje na kontynencie przypominającym Europę XVI-XVII wieku. Kontynent ów został podzielony na dwa supermocarstwa, na które z kolei składają się dziesiątki małych księstw.

Kontynent głównie zamieszkany jest przez ludzi (87%), elfy (8%) oraz kilka innych ras dobrze znanych z np. Faerunu/Greyhawk (5%).

Mogę zdradzić jedynie, że jest to super-tajny oraz bardzo poważny projekt - jeśli ktoś czuje klimaty D&D oraz interesuje się światotworzeniem to zapraszam na PW.

Zasadniczo poszukuję osób chętnych do współpracy :D

Ale żeby nie było - dla osób, które by chciały wziąć udział w projekcie przewiduję wynagrodzenie - czy to w formie reklamy na stronie WWW bądź też innych honorów na stronie projektu :tak: A nawet wynagrodzenia finansowego - jeśli ktoś ma duszę Tolkiena, to sądzę, że mój zespół doceni to. :)
Oloth zhah tuth abbil lueth ogglin
Avatar użytkownika
Rizzen
 
Posty: 127
Dołączył: 5 sty 2005, 16:51
Lokalizacja: Menzozberranzan

Re: Systemy autorskie

Postprzez Dracan » 13 lip 2011, 22:27

Od jakiegoś czasu dłubię przy autorskim systemie Dieselpunk RPG / Steampunk RPG. Nawet można pobrać wersję demo podręcznika i zagrać na naszych LARPach. Ale co tu dużo mówić... od czego jest strona? Ps. nazwa New Age to nawiązanie zarówno do współczesnej interpretacji wielu mitów i legend azteków, majów itp jak i nadchodzących przemian w Zakazanym Świecie. Wszelkie podobieństwo do ruchów religijnych i filozoficznych należy traktować z odpowiednią dozą dystansu :)

www.ati.boo.pl/rpg/newage (adres roboczy, no ale strona jest :) )
http://www.larpbase.boo.pl/new_age_demo.pdf

A tu wstępniak:

w 1504 roku niespodziewany kataklizm odmienił historię ludzkości. Odkryte przez Kolumba ziemie zostały uznane za przeklęte przez papieża Juliusza II, Europa odizolowana, a rzesze skazańców zesłane na długą podróż do Zakazanego Kontynentu.

w 2012 świat jest nie do poznania. Choć stary ląd wciąż tkwi w głębokim średniowieczu, to kultura Indii Zachodnich wynalazła nie tylko maszynę parową, automobil i ropę naftową, ale niebezpiecznie zbliżyła się do stworzenia pierwszych bomb atomowych na wypadek wybuchu kolejnej, Wielkiej Wojny.

Wojny z Aztekami- potężną i szybko rozwijającą się kulturą, której wiara przetrwała próbę czasu oraz starcie z dogmatami chrześcijaństwa, a znajomość fizyki najwyraźniej pozwoliła im łamać jej prawa.

Określenie 'Zimna Wojna' nabiera zupełnie nowego znaczenia w XXI wieku, gdy warstwy rządzące planują inwazję na Europę, wrogie sobie nacje odkrywają drugie dno fizyki kwantowej, a przepowiednie Majów jasno mówią o nastaniu nowej ery.
Dracan
 
Posty: 5
Dołączył: 13 lip 2011, 17:28

Poprzednia strona

Powrót do Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

Copyright © 2004-2019 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 22 maja 2019, 16:07 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA | Forum: PHPBB
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka

cron