Autorskie Star Wars RPG/ Star Wars RPG d6; d20

Wszystkie systemy RPG które nie mają póki co swego działu.

Autorskie Star Wars RPG/ Star Wars RPG d6; d20

Postprzez Shan » 25 kwi 2006, 22:51

Witam wszystkichjesli serdecznie:) W każdym razie co sądzicie o SW RPG?? O tym na D6 and/or D20? Ja osobiście z pomocą qmpli stworzyliśmy własnego SW rpg:) Jest to dość unikatowy system, ale jak na razie sprawuje się dobrze... Jeśli ktoś tworzył własnego RPG' a szczególnie jeśli chodzi o fantastykę to może ma rady co powinno się znajdować, czego powinno się unikać?? Jeśli tak to wspomóżcie biednego rpegowca :) Może już mieliście styczność z SW RPG i Tworzyliście przygody oparte na jakichś wątkach nie pogardzę czymś takim... Osobiście nie grałem w te oparte na d6 d20 i chciałbym zapytać czy jesli ktoś grał to jakie miał wrażenia po takim systemiku?? Dobrze zrobirony czy też fatalny.
Try not do or do not. There is no try.
Shan
 
Posty: 11
Dołączył: 25 kwi 2006, 18:13
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Terek » 23 lip 2006, 21:52

grałem i mam SW d20....przygody były wręcz oklepane,np odbiecie rodziny zakładników z domu+mroczny Jedi dowodzący porywaczami...nie mówiąc o ucieczce z niszczyciela gwiezdnego lub o misji na planecei szkolącej szturmowców (nie Caridzie)....ale z drugiej strony nie miałem wiele czasu na opracoanie dobrych sesji...zaledwie kilka godzin.graliśmy nba koloni dzień w dzień;]....zaś sam system ma wiele nieścisłości, bo z zasad wynika ,że Obi -Wan nie byłby wstanie pokonać Maula bo nie miałby na tyleataków lub Anakin nie mógłby polecieć myśliwcem ( w I epizodzie) bo klasa prestiżowa pilot myśliwca jest dopiero od 10 lvlu...zresztą najlepiej jest sobie poszukać recenzji na którejś z polskich gildii rpg, tam jest cała recenzja. ja już jej całej nie pamiętam...
ZSRG - Związek Socjalistycznych Republik Goblinoidalnych
Avatar użytkownika
Terek
 
Posty: 5
Dołączył: 23 lip 2006, 16:38
Lokalizacja: Kraków

Re: Autorskie Star Wars RPG/ Star Wars RPG d6; d20

Postprzez Wiedźma » 23 lip 2006, 22:00

Shan napisał(a):Może już mieliście styczność z SW RPG i Tworzyliście przygody oparte na jakichś wątkach nie pogardzę czymś takim... Osobiście nie grałem w te oparte na d6 d20 i chciałbym zapytać czy jesli ktoś grał to jakie miał wrażenia po takim systemiku??

Ja grałam swego czasu. Było to całkiem przyjemne, choć jak zauważył przedmówca - zasady są momentami lekko niespójne, więc dobrze jest, gdy gracze sztywno się ich nie trzymają. Chociaż co do tych kilku sesji w SW - prawda jest taka, że grałam ze znajomymi mojego brata, których wcześniej nie znałam, a to także trochę wpływa na atmosferę gry. Niemniej, chętnie bym jeszcze w to pograła, ale jakoś mistrz nie miał ostatnio czasu na tworzenie scenariusza ;).
"Lecz czemu jesteś samotny? I czemu nie zbiegło z Tobą całe piekło? Czyżby ból ich był mniejszy, mniej godny ucieczki? Lub mniej odporny jesteś niźli oni?"

Pamiętaj: każdy popełniony błąd ortograficzny zwiększa prawdopodobieństwo wiedźmofobii!
Avatar użytkownika
Wiedźma
 
Posty: 5475
Dołączył: 27 cze 2004, 19:52
Lokalizacja: Inferno / Kraków /

Postprzez t_potega » 18 sty 2008, 21:51

znam obie wersje i d6 i d20 - także Revised(po 2 epizodzie)
w d6 ostatnio grałem ponad 10 lat temu - mistrz wyjechał... :(
w d20(r) gram prowadzę - co do Obiego i Maula wygrana jest możliwa.....
co do Anakina w E1 - ta klasa jest prestiżowa a latać można wcześniej trzeba mieć tylko małą umiejętność pilotaż....

co do sesji:(jak ja prowadziłem)
na początku wszystko planowałem al;e po jakimś czasie w zarys sesji to max 1 kartka a4(najważniejsze rzeczy) - reszta na bieżąco -

co do grania
zależy kto prowadzi - 3 MG więc do wyboru - do koloru - każdy ma inny styl

ostatnio przymierzamy się do najnowszej wersji SW Saga Edition

aaa i juz po premierze 3 epizodu z kumplami zaczęliśmy pisać własną modyfikacje systemu.... oparte na d20 ale niewiele wspólnego ma z oficjalnymi edycjami


pomysły na sesje które były wykorzystane
1. najlepszy(najlepiej sie bawiliśmy) - przesłuchanie osoby która zna mordercę.... odpowiedź brzmi: "niestety nie mogę udzielić odpowiedzi na to pytanie".... :twisted:
2. jak wejść w posiadanie informacji na temat "gdzie jest drugi Sith?"
3. gracze są Jedi za 5 minut padnie polecenie "Execute Order Sixty-Six", trzeba przeżyć, a co potem??
4. wymaga co najmniej jednego jedi w teamie:
wizja mocy..... widzicie siebie jak atakujecie posterunek na "XYZ" -
5. wymaga powolnego wprowadzania następnych graczy - budzisz się, nie wiesz jak się nazywasz, gdize jesteś i takie tam - [to nie są te droidy...]

i wiele innych
t_potega
 
Posty: 8
Dołączył: 13 sty 2008, 17:01
Lokalizacja: Coruscant

Postprzez Rauko » 1 mar 2008, 16:46

Star wars daje ogromne mozliwości nieliniowej i absolutnie nie sztampowej rozrywki (tylko trzeba olać mechanikę D20 która zabija smak i sprowadza wszystko do wertowania zasad i turlania)
Wystarczy wybrać losowy artykuł na wookieepedi a przygody zaczynają w głowie powstawać same.
Niech gracze dostaną to czego pragną.Mozna ich nawet wymaksować na początku tak jak pragną (oczywiście w pewnych granicach)-chcesz być zwinny i szybki,chcesz strzelac jak Han Solo i pilotowac jak Baron Fel.Spoko,ale galaktyka jest ogromna i jak zaczniesz zbyt kozaczyć szybko zmienisz się w gwiezdny pył.A może gracze chcą kozaczyć,może chca władzy,chcą panować nad galaktyką,chcą oddac się ciemnej stronie i pokonać najsilniejszych przeciwników by udowodnić swoją potęge wszem i wobec.Spoko,ale nic za darmo,i nic bez trudu.Ciekawe czy gracze wczują się na tyle by zrozumiec że czasem będa musieli coś poświęcić,a czasem nawet bezwstydnie uciekać.
Przed nimi cała galaktyka możliwości :evil: :paker: :angel:
Avatar użytkownika
Rauko
 
Posty: 45
Dołączył: 24 lut 2008, 20:29
Lokalizacja: z Warpu

Postprzez Wolf » 2 kwi 2008, 21:33

Co do d20 - jak dla mnie killer światów wiekszy niż Gwiazda Śmierci ;)

Jesli jest ktoś z Wawy chętny zagrac w SW na D6, mam miejsce w drużynie.

kontakt:
elfeg@wp.pl
GG: 7540331

Pozdrawiam,
Piotr
Wolf
 
Posty: 4
Dołączył: 25 lip 2007, 00:04
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Kristof Dernhest Eidenfel » 2 kwi 2008, 22:30

Wolę własny autorski system SW: Jedi, oparty na mechanice WoDa (czyt. kropki i k10). Działa świetnie. Co do k20 - zgadzam się zasadniczo z Wolfem, chociaż k20 dobrze wykorzystuje Neuroshima, ale w zupełnie inny sposób niż D&D.
Rycerz Astarotte
Avatar użytkownika
Kristof Dernhest Eidenfel
 
Posty: 4055
Dołączył: 16 paź 2004, 09:24
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury

Postprzez Rauko » 3 kwi 2008, 00:10

Standardowe D20 nie bardzo pasuje do Star Wars.Z jednej strony gracze mają do dyspozycji calusieńką galaktykę i nieprzebrane możliwości a z kolei od dołu ciąży im kotwica w postaci zbyt usztywnionej mechaniki.Tak czy siak,wszelkie zmiany mile widziane :wink:
Avatar użytkownika
Rauko
 
Posty: 45
Dołączył: 24 lut 2008, 20:29
Lokalizacja: z Warpu

Następna strona

Powrót do Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

Copyright © 2004-2019 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 22 maja 2019, 16:06 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA | Forum: PHPBB
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka

cron