Dodatki, dodatki...

Nigdy nie ufaj maszynom...

Postprzez naimad » 20 gru 2005, 16:47

Zapoznałem się dziś z jedną z oficjalnych przygód do Neuro - Zaginione Miasto. Niestety, nie miałem okazji rozegrać sesji, a jedynie przyjrzeć się temu projektowi. Wygląda całkiem porządnie. Nienajgorsi BNi, ogólny zarys fabuły prezentuje się nad wyraz interesująco. Ogólnie książeczka fajna. Aha, i zdaje mi się że starcza na nieco więcej niż dwie sesje, jak to sugerują autorzy. Ale w sumie to dużo od MG zależy i jego sposobu prowadzenia, w każdym bądź razie u mnie z dynamiką rozgrywki różnie bywa.
Tak czy owak, przygoda niezła i myślę że fajnie byłoby takową rozegrać...
www.bezkompleksow.com.pl Energia. Pasja. Polska.
Avatar użytkownika
naimad
 
Posty: 2927
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Kraina Podziemnych Pomarańczy

Postprzez wronek » 22 lip 2007, 11:38

Coz jak na moje nie maja innego wyjscia tylko wydawac te dodatki (jak na moje lepsza nazwa to poprawki z rozszerzeniem :) ) bo w podreczniku glownym jest wiele niedomowien niescislosci i niektore rzeczy sa opisane bardzo ogolnie jak np. miasta.

Troche dedek sie z tego robi ale coz :)
dla wszystkich bless, gorące jak afryka!
Avatar użytkownika
wronek
 
Posty: 79
Dołączył: 18 lip 2007, 23:27
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez Diabellus » 26 lip 2007, 09:28

E... Dedek? Normalny system RPG z częstymi dodatkami! Na zachodzie to norma. Podstawka ma mało niedomówień, za to może mieć dużo rozwinięć. Niestety, jak narazie nie czeka nas żaden dodatek opisujący któreś z głównych miast...
Avatar użytkownika
Diabellus
 
Posty: 1612
Dołączył: 24 gru 2004, 10:40
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Diabellus » 19 lis 2007, 22:59

Dzisiaj rozbudowałem swoją Neuro biblioteczkę o 4 dodatki: Detroit, Piratów, Miami i Bestiariusz: Maszyny. Na razie zacząłem lekturę od Piratów. Czyta się dobrze, pomysły też ciekawe. No i mini gra jak by nie było...
Avatar użytkownika
Diabellus
 
Posty: 1612
Dołączył: 24 gru 2004, 10:40
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Rauko » 19 mar 2008, 13:20

Mistrz gry 2:
Bardzo ładnie zrealizowany dodatek.Jeden z lepszych.Sporo ciekawych BNów oraz miejsc.Zestaw (niekoniecznie oczywistych) możliwości rozwoju akcji,spotkań,przypadków który orzywia świat i pozwala sprowadzić graczy do roli "części" świata zamiast super herosów będących gdzies ponad tym wszystkim.Ładnie uplastycznia grę.
Kawałek o smarcie potraktowany po macoszemu ale może być jednak inkubatorem kilku fajnych pomysłow na sesję.
Ciekawy fragment o Death Breath-to tak w klimatach Resident Evil.Pokazanie Detroit jako miast zamarłego nagle w strachu faktycznie porusza.Jest opcja na uratowanie miasta od plagi i w tym przypadku nawet nie umiem sobie wyobrazić sławy i chwały jaka spadłaby na graczy od wdzięcznych mieszkańców najbardziej zakręconego miasta zasranych stanów...chyba że MG poprowadzi to innaczej a opcji jest sporo.Bardzo ciekawy kawałek fluffu.
IMHO najmiodniejszy jest kawałek o IV Generacji Mutantów.Kopalnia pomysłow.Postawić przed naszymi "kozakami" kogoś kto jest absolutnie poza jakimkolwiek ich zasięgiem.Homo superior.Skrzyżowanie Neo,Agenta Smitha,Kleryków Grammatonu,T1000,Alucarda i cholera wie kogo jeszcze.Tak czy siak.Jedna sztuka to coś znacznie gorszego niż Juggernaut,inteligentniejszego niż matka,szybszego niż łowca,zwinniejszego niż gladiator i nieprzewidywalnego jak sam moloch.Inspiracja doskonała.Naprawdę z całego dodatku ta częśc podobała mi się najbardziej i momentalnie zasiała w mojej głowie masę inspiracji i implikacji wywołując we łbie prawdziwe wrzenie.Dwaplusdobry!!!

Dodatek mogę szczeże polecić.Jest dobry i jest ciekawy...ale tylko dla MG ;]
Avatar użytkownika
Rauko
 
Posty: 45
Dołączył: 24 lut 2008, 20:29
Lokalizacja: z Warpu

Postprzez Rauko » 1 kwi 2008, 00:14

A właśnie mam szalenie istotne pytanie-nie było mnie wtedy akurat ale wiem że na pyrkonie był omawiany ten najnowszy luxusowy dodatek z kampanią na ziemiach molocha.Czy ktoś z was był tam wtedy i dowiedział się czegoś ponad to co już wisi na necie???
Avatar użytkownika
Rauko
 
Posty: 45
Dołączył: 24 lut 2008, 20:29
Lokalizacja: z Warpu

Poprzednia strona

Powrót do Neuroshima

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

Copyright © 2004-2018 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 13 gru 2018, 14:15 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA | Forum: PHPBB
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka

cron