Najciekawsza lokacja

Nigdy nie ufaj maszynom...

Najciekawsza lokacja

Postprzez naimad » 28 cze 2005, 14:33

Jaka jest Waszym zdaniem najciekawsza lokacja w Neuroshimie? Chodzi mi zwłaszcza o miasta i krainy geograficzne. Jeśli już napiszecie jaka, napiszcie też z jakich powodów.

Mnie najbardziej podoba się Teksas. Niby nie ma tam nic specjalnego, ale klimat tego miejsca jakoś do mnie przemowił.
Zaraz po Texas, bardzo lubię Vegas - z tego względu, że można się tam nieźle obłowić, ale też dobrze zabawić. Miejsce ciekawe zwłaszcza dla kieszonkowców, pod warunkiem że nie zostaną przyłapani na kradzieży.
www.bezkompleksow.com.pl Energia. Pasja. Polska.
Avatar użytkownika
naimad
 
Posty: 2927
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Kraina Podziemnych Pomarańczy

Postprzez allah » 28 cze 2005, 14:42

Znszczone Miami. Moim zdaniem jedna z najciekawszych lokacji, właśnie ze względu na zniszczenia tam poczynione. Gracze mogą się nieźle obłowić chodząc po złomowiskach i szukając czegoś wartościowego.
Ja swoje bronie znajdowałem własnie głównie na zlomowiskach :lol: .
"To co może się nie udać, nie uda się na pewno. "
allah
 
Posty: 59
Dołączył: 30 kwi 2005, 16:47
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Diabellus » 28 cze 2005, 16:51

Najciekawsza lokacja, to taka ktora stworzysz sam :) . Ma dokladnie to czego oczekujesz od gry. U mnie wiekszosc gry rozgrywa sie w Fort Wayne, znajdujacego sie niedalko Detroit. Ale na pełny opis miasteczka, trzeba wam poczekac, mało czasu ostatnio mam :) .
Avatar użytkownika
Diabellus
 
Posty: 1612
Dołączył: 24 gru 2004, 10:40
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Misiekh » 28 cze 2005, 18:00

Jako wstęp do potencjalnego ;) opisu Diabła dodam, że moja postać - Vincenzo Capelli - będzie tam rządzić jako capo (a przynajmniej tak mu się marzy) :lol:
Avatar użytkownika
Misiekh
 
Posty: 2289
Dołączył: 20 kwi 2004, 15:25
Lokalizacja: Wawa

Postprzez naimad » 28 cze 2005, 20:23

Wiadomo że to czego się potrzebuje dorabia się samemu. A jeśli już taki tok obiera nasza dyskusja, to powiem iż niedługo mam zamiar wrzucić graczy (o ile oczywiście bedę prowadził, mam nadzieję że nie) do Schronu sierżanta Martineza. Wiecie jak wyglądają podziemne zespoły korytarzy, coś a la pozostałości po niemieckich podziemnych bunkrach?
Tak właśnie ma to coś wyglądać. Jak dobry punkt obrony przed molochem. Zbiorowisko ludzi, dla których jeszcze jest nadzieja...
www.bezkompleksow.com.pl Energia. Pasja. Polska.
Avatar użytkownika
naimad
 
Posty: 2927
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Kraina Podziemnych Pomarańczy

Postprzez Misiekh » 28 cze 2005, 22:17

Proponuje jako smaczek wprowadzić w takim razie element z Wilczego Szańca na Mazurach (miejscowość nazywa się chyba Kętrzyn), kompleksu hitlerowskich bunkrów z lat wojny. Jest tam w jednym miejscu nachylona ściana (bunkry zostały swego czasu wysadzone), którą turyści podpierają kijami, "żeby się nie zawaliła" ;). Może żołnierze w Schronie też sobie tak jaja robią jak się odstresowują? ;)
Avatar użytkownika
Misiekh
 
Posty: 2289
Dołączył: 20 kwi 2004, 15:25
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Diabellus » 29 cze 2005, 04:52

Misiekh, jesli ci sie uda przejac wladze zanim skoncze opis, napewno wyladujesz w nim :P . Ale szanse masz male ;)
Avatar użytkownika
Diabellus
 
Posty: 1612
Dołączył: 24 gru 2004, 10:40
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Misiekh » 29 cze 2005, 08:36

Nie odbieraj mi nadziei 8)
Avatar użytkownika
Misiekh
 
Posty: 2289
Dołączył: 20 kwi 2004, 15:25
Lokalizacja: Wawa

Następna strona

Powrót do Neuroshima

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

Copyright © 2004-2018 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 11 gru 2018, 07:50 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA | Forum: PHPBB
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka

cron