Istota Neuroshimy

Nigdy nie ufaj maszynom...

Postprzez Diabellus » 25 mar 2005, 08:29

O konkursie juz od dawna wiem. Niestety brakuje mi konkretnego konceptu na karte. Ale widziałem juz na necie pare ciekawych, i moim faworytem jest karta polecana przez serwis o neuroshimie prowadzony przez Valkirie. Na nich gramy, sa swietne poprostu ;) .
Avatar użytkownika
Diabellus
 
Posty: 1612
Dołączył: 24 gru 2004, 10:40
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Misiekh » 24 kwi 2005, 13:17

Właśnie czytam sobie podręcznik do Neuro i jak dotąd jestem nim zachwycony :). W mechanike sie nie zagłębiam, od tego jest MG (Diabeł) i jeszcze ktoś mógłby mnie zapędzić do prowadzenia też tego świata jakbym poznał mechanike :wink:

W każdym bądź razie podręcznik oprócz bogatego, ciekawego świata zachwyca mnie jeszcze jednym - luźnym (ale nie "luzackim"), klimatycznym językiem :)

No i te cytaty...
Zabójca maszyn: "Zaczęło się od budzika, a potem poszło już z górki" :lol: :lol: :lol:
Avatar użytkownika
Misiekh
 
Posty: 2289
Dołączył: 20 kwi 2004, 15:25
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Diabellus » 24 kwi 2005, 14:57

Mechanike jaka ja stosuje, i tak mocno zmodyfikowalem. Spaczona choroba kazdego MG... Slyszał ktos o tescie cholernie kurewsko trudnym? :P
Avatar użytkownika
Diabellus
 
Posty: 1612
Dołączył: 24 gru 2004, 10:40
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez naimad » 27 cze 2005, 11:16

Nie :P nie słyszałem.
Prawdę mówiąc, gra w Neuro z jej prawdziwymi zasadami po prostu mi nie odpowiada, tak samo jak innym graczom z drużyny. O ile tworzenie postaci i jej cechy nie sprawiły żadnych problemów, o tyle walka, chociaż nawet prosta do załapania, została przez nas niemal całkowicie zmieniona.
www.bezkompleksow.com.pl Energia. Pasja. Polska.
Avatar użytkownika
naimad
 
Posty: 2927
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Kraina Podziemnych Pomarańczy

Postprzez Diabellus » 27 cze 2005, 15:20

A czytałes zmiany w walce wprowadzone w edycji 1.5? Warto sobie poczytac, oj warto... Na stronie portalu jest za darmo :) .
Avatar użytkownika
Diabellus
 
Posty: 1612
Dołączył: 24 gru 2004, 10:40
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez eMka » 27 cze 2005, 17:39

Myśmy nieco pozmieniali zasady, pisaliśmy nawet scenariusz do LARP'a na podstawie Neuro... Ale tak ogólnie to prawie nie używalśmy kości, po prostu przerobiliśmy system. Ale jak już trzeba było rzucić, to MG partolił fabułę jednym słynnym zdaniem "(imię), rzuć proszę k20 na (na co)". Człowiek zaliczał glebę.
Powrót...
Avatar użytkownika
eMka
 
Posty: 640
Dołączył: 11 gru 2004, 10:25
Lokalizacja: ...mam to wiedzieć?

Postprzez Misiekh » 25 maja 2008, 20:37

Takie w sumie pytania z głupa frant mnie napadło - co wogóle znaczy słowo "Neuroshima"? Oświeci mnie ktoś? ;)
Avatar użytkownika
Misiekh
 
Posty: 2289
Dołączył: 20 kwi 2004, 15:25
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Kristof Dernhest Eidenfel » 25 maja 2008, 21:02

Nazwa (przynajmniej jak ja to widzę, jeśli ktoś wie lepiej, to zapraszam), dzieli się na dwa człony "Neu" i "roshima". Drugi człon to nawiązanie do Hiroshimy, Neu oznacza albo "nowy" (ale czy wtedy nazwy nie powinno się czytać "Noiroszima"?), albo to nawiązanie którego nie widzę.
Swoją drogą, nie znaczenie jest istotne - nazwa jest świetna, przyjęła się, cudownie się skraca (Neuro, Neurka, NS), a więc spełnia swoją rolę.
Rycerz Astarotte
Avatar użytkownika
Kristof Dernhest Eidenfel
 
Posty: 4055
Dołączył: 16 paź 2004, 09:24
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Neuroshima

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

Copyright © 2004-2018 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 18 wrz 2018, 20:00 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA | Forum: PHPBB
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka