Machiny maszyny i śrubki...

Nigdy nie ufaj maszynom...

Machiny maszyny i śrubki...

Postprzez Rauko » 31 mar 2008, 14:12

Jako że różne maszynki do robienia kuku to mój konik,a Moloch daje nam tu spore pole do manewru przeszukałem sieć celem znalezienia jakichś fajnych rysunków/artów/zdjęc maszyn bojowych które mogłyby służyć za ilustrcje do tych już istniejących albo jako pomysł na maszynki nowe...
I szczeże mówiąc nie udało mi się za wiele znaleźć,większość maszyn przypomina typowe twory ludzkie,względnie mamy dużo humanoidalnych mechów.Ale żadko kiedy uda trafić się na coś co wygląda jakby ktoś tchnął życie we fragment złomowiska,czyli coś co jest maszyną a wygląda jakby również było stworzone przez maszyny.Zadnych ozdobników wykończeń,aerodynamicznych linni...

I teraz jest prośba,jeśli macie jakieś linki albo na swoich kompach grafy które dobrze by pasowały i faktycznie przypominałyby maszynki molocha do dajcie je tutaj.

Liczę że temat ładnie nam spęcznieje :wink:
Avatar użytkownika
Rauko
 
Posty: 45
Dołączył: 24 lut 2008, 20:29
Lokalizacja: z Warpu

Postprzez Misiekh » 31 mar 2008, 15:38

Jedno co mi się skojarzyło 8)

http://features.cgsociety.org/galleryimages/14341/biomech.jpg

Taki krabowaty morderczy robocik, jak dla mnie dość molochowaty :D
Avatar użytkownika
Misiekh
 
Posty: 2289
Dołączył: 20 kwi 2004, 15:25
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Kristof Dernhest Eidenfel » 31 mar 2008, 15:49

A owszem, mojej wizji "molochowatości" też odpowiada, może poza głową, coś mi z nią nie pasuje...
Swoją drogą - dobry pomysł na temat.
Rycerz Astarotte
Avatar użytkownika
Kristof Dernhest Eidenfel
 
Posty: 4055
Dołączył: 16 paź 2004, 09:24
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury

Postprzez Rauko » 31 mar 2008, 23:32

Faktycznie niezły pasuje na mutka a jeszcze lepiej na jednego z maszynoludzi :wink:

Sęk w tym że łatwiej znaleźć fajnego mutanta/potwora/obcego bo tego jest pełno wszedzie.Za to maszyna która nie wyglądałaby jak wypuszczona z pod ludzkiej igiełki zdarza się rzadko.W matrixie maszynki wyglądały już bardziej "molochowato" ale tamtejsza technika wydaje się zbyt zaawansowana.Chociaż matrixowi strażnicy świetnie nadawali by się na jedną maszynkę molocha,a w zasadzi smarta-nazywała się bodajże anioł czy jakoś tak i była zamieszczona w bestiariuszu maszyny.
A może w grach PC i konsolowych znalazły by się jakieś fajne wzory?Nie siedzę jakos specjalnie w grach więc nawet nie wiem po jakich tytułach szukać...

Staram się być kreatywny,poza tym na części o neuro jest jakiś zastój więc próbuje was trochę rozruszać 8)
Avatar użytkownika
Rauko
 
Posty: 45
Dołączył: 24 lut 2008, 20:29
Lokalizacja: z Warpu

Postprzez Hannibal » 2 kwi 2008, 21:56

Myślę, że śmiało można szukać inspiracji w starych starwarsach. Wszystkie urządzenia(nie maszyny) są tam pokraczne, kanciaste i brzydkie.
Po za tym animatrixy. Jest taki jeden mówiący o ludziach mieszkających na powierzchni. Zajmujących się przeprogramowywaniem wysyłanych zwiadów by stawały się świadome. Jest tam kilka typów na prawde fajnych robotów, które nie mają laserów itp.
Hyde: "oh...weather kicks ass...!"
Avatar użytkownika
Hannibal
 
Posty: 787
Dołączył: 29 wrz 2005, 16:02
Lokalizacja: małe pod warszawskie piekiełko

Postprzez Kristof Dernhest Eidenfel » 2 kwi 2008, 22:33

Hmm, jeśli o gry chodzi to mógłbyś rzucić okiem na grę Etherlords 2. Tam jest taka "cyber" frakcja, mają dużo stworków mocno mechanicznych. Poza tym Supreme Commander i Total Annihilation, ale one wyglądają w większości jak mechy, więc coś o czysto "ludzkim" wyglądzie.
Więcej póki co sobie nie przypominam.
Rycerz Astarotte
Avatar użytkownika
Kristof Dernhest Eidenfel
 
Posty: 4055
Dołączył: 16 paź 2004, 09:24
Lokalizacja: Kraków / Rochester / Canterbury

Postprzez Rauko » 3 kwi 2008, 00:08

Cóż jak już to Droidiki jeden i dwa,ale mimo wszystko wyglądają trochę zbyt HiTechowo,no i trzeba by zarzucić opcję poruszania się w wersji złożonej,to nie pasuje do neuro,jest zbyt dopracowane i gładkie jak na ten,z założenia,nieco toporny świat.
Jak już to duże maszyny federacji,zwłaszcza kilka rodzajów kroczących "pająków".Ale na dobrą sprawę w tej klasie mamy już plujki czy inne juggernauty.Brakuje mi trochę ciekawych ilustracji dla mobsprzętu,tak już istniejącego jak i ciekawych grafik mogących być pomysłem na nowe maszyny...
Na pewno zerknę na te gry jak tylko znajdę chwile czasu...
Własnie mechy średnio pasują do neuro.Mogą być pojedyńczymi machinami które blaszak przejął po wojnie albo być ciekawymi wzorami dla pancerzy wspomaganych.Ale suma sumarum będa się raczej jako takie pojawiać na sesji sporadycznie a przynajmniej powinny.A mnie brakuje jakichś fajnych ilustracji dla "masówki".
Gry które wymieniłeś to bodaj strategie.A ja się jeszcze zastanawiałem czy w PCtowych i Konsolowych grach typu strzelanki,nie znalazło by się troche fajnego mobsprzętu...
Avatar użytkownika
Rauko
 
Posty: 45
Dołączył: 24 lut 2008, 20:29
Lokalizacja: z Warpu


Powrót do Neuroshima

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

Copyright © 2004-2018 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 24 cze 2018, 06:03 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA | Forum: PHPBB
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka

cron