piekło na ziemi? a po grzyba to

Dziki zachód jest bardziej dziki niż zwykle.

piekło na ziemi? a po grzyba to

Postprzez Jok » 6 lip 2004, 07:35

Niby dodatek do Deathlands. Ale po co on? wogole wam sie on podoba? Swiat postaatomowych zombie i innych groteskowych swtorow miedzy ktorymi przemykaja sie postacje z klas shieryfow lub smieciarzy. Gral ktos wogole w to?
Avatar użytkownika
Jok
 
Posty: 3875
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Otchłań

Postprzez sirlan » 9 kwi 2005, 12:57

Nie gralem, ale słyszałem. Mnie sie ten dodatek również nie podoba. Wole tradycyjne Deadlands.
sirlan
 
Posty: 110
Dołączył: 12 gru 2004, 13:01
Lokalizacja: Praga

Postprzez Montaron » 16 kwi 2005, 20:42

Jak to po jakiego grzyba... dla kasy, dla kasy i jeszcze raz dla kasy! Rynek RPG małymi kroczkami skupia się na robieniu dużych pieniędzy, nie ma się co oszukiwac... a systemy które się ogólnie przyjmują, zazwyczaj są urozmaicane i różne zbędne podręcznika. Taki obrót sprawy jest wg mnie jak najbardziej normalny :(
Montaron
 
Posty: 52
Dołączył: 16 kwi 2005, 14:43

Postprzez Jok » 17 kwi 2005, 10:04

normalnosc normalnoscia ale z tego co sie orientuje to nikt nie grywa w pieklo na ziemi. BTW bo ja juz sie pogubilem- to w koncu dodatek czy osobny system? mi sie wydaje ze to tak jak z Wampirem Mroczne Wieki i Maskarada ale pewny nie jestem
I need someone to show me the things in life that I can't find
I can't see the things that make true happiness, I must be blind
Avatar użytkownika
Jok
 
Posty: 3875
Dołączył: 19 kwi 2004, 12:36
Lokalizacja: Otchłań


Powrót do Deadlands

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

Copyright © 2004-2019 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 22 maja 2019, 17:40 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA | Forum: PHPBB
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka

cron