Liga Warmachine&Hordes - WOJNA CHCIWYCH

Stwórz własną armię i pole bitwy, wojna rozpoczyna się!

Liga Warmachine&Hordes - WOJNA CHCIWYCH

Postprzez TwierdzaGier.com » 2 sty 2014, 13:45

Sklep Twierdza Gier i PG Marcin Różycki mają zaszczyt zaprosić na:
WOJNĘ CHCIWYCH!

Słowem wstępu - Liga jest skierowany do graczy początkujących, chcących się dobrze bawić, niekoniecznie nastawionych na sportowy najlepszy wynik. Czas przeznaczony na poszczególne rozgrywki jest dłuższy niż zazwyczaj, a to wszystko po to by osoby pracujące mogły wziąć w Lidze udział :)

OPIS:
Immoren płonie!
Wcześniejsze traktaty i umowne zawieszenia broni nie pomogły utrzymać pokoju między wielkimi nacjami Żelaznych Królestw.
Cygnar pomimo swojego bogactwa i rozwoju technologicznego musiał przetrwać dwie wojny domowe, pierwsza przyczyniła się do powstania Protektoratu Menotha, a druga obaliła ich poprzedniego króla - Vintera IV Raelthorne'a. Osłabiony od wewnątrz, Cygnar musi radzić sobie ze stałymi atakami Protektoratu na południu, inwazją tajemniczej rasy zwanej Skorne ze wschodu, a na dodatek stara się odbić Llael z rąk Khadoru. Na dodatek linie brzegowe stale są nawiedzane przez Cryx, jednak inny sojusznik Cygnaru, Ord nie może wiecznie pomagać swoją wspaniałą flotą.
Khador posiadając najwięcej ziem i najwięcej mieszkańców pragnie rozszerzenia swoich granic. Pewnego dnia Królestwo Khadoru przekształciło się w Nowe Imperium Khadoru, które nawiązywało do świetności ludu Khardyckiego sprzed setek lat. Khador poprzez swoich szpiegów jeszcze bardziej osłabił siły Llael i z łatwością podbił je. Oczywiście, Cygnar od razu wypowiedział wojnę Nowemu Imperium Khadoru i od czterech lat między Llael, a Ord znajduje się Ziemia Niczyja, która jest zdewastowana od wybuchów, trupów żołnierzy i wraków potężnych steamjacków.
Protektorat stale atakuje swojego znienawidzonego wroga, Cygnar. Ich stolica -Sul, która jest drugą połową stolicy Cygnaru, Caspii zamieniła się w pole bitwy gdzie wynik wojny codziennie się zmienia. Konflikt z znacznie większym wrogiem pochłania ogromne ilości zasobów, których Protektorat po prostu nie ma aż tyle co Cygnar. Dodajmy do tego jest fakt, że ostatnio wraz z pojawieniem się Herolda Menotha, niemal półboskiej istoty natchnionej mocą Menotha, Protektorat rozpoczął Północną Krucjatę mającą zgarnąć ziemie dla wyznawców Menotha, pierwszym kąskiem okazało się podbite przez Khador Llael.

Od czterech lat Llael jest pod okupacją Khadoru. Z cieni ,ruch oporu stale atakuje khadorskiego okupanta jednak bez wsparcia nie uda im się szybko odzyskać ich ukochanego kraju.
W jednym mieście sytuacja wyglądała nieco inaczej...
Rymyr, niewielkie miasto na północnym wschodzie Llael nie charakteryzowało się niczym szczególnym. Zwykli ludzie żyli swoje zwyczajne życia, poza jednym wyjątkiem. Genialny i nieco ekscentryczny alchemik - Albert Rimbaldi stworzył tajemniczą miksturę, która mogła sprowadzić absolutne zapomnienie lub zmienić myśli tak by osoba, która wypiję taką miksturę stałaby się genialnym strategiem, idealnym żołnierzem lub uczciwym politykiem. Oczywiście wielu chciało ją uzyskać. Na szczęście Rimbaldi przez wiele lat swojego życia uzyskał wielu przyjaciół, którzy pomogli mu odkryć kto stoi za licznymi groźbami i kradzieżami.
Po wielu dniach dochodzeń odkryto, że za zamachami na życie Rimbaldiego stoi tajna organizacja, która podszywała się pod ruch oporu i od trzech lat starała się wprowadzić swój plan w życie. Jednego dnia, całe miasto zostało skażone tajemniczą plagą, która osłabiła wojska Khadoru i obywateli Rymyr. Na szczęście, pojawili się "wybawiciele" ,którzy pod osłoną dobrych intencji roznosili lekarstwo połączone ze skradzionym specyfikiem Rimbaldiego. Wynajęci przez alchemika najemnicy odkryli ten sekret i zaczęli szybko działać z wojskiem by wytępić organizację raz na zawsze.
Głęboko pod siedzibą wojsk khadorskich w Rymyr organizacja ta miała swoją siedzibę i dzięki połączonym siłom najemników i Khadorowi zniszczyć pozostałych członków i odkryć ukryty cel wroga.
Jeszcze głębiej najemnicy natrafili na prastare ruiny i wielkie wrota, które skrywały tajemniczy skarb. Jednak był on chroniony przez przywódcę tej całej organizacji. Dotychczas skrywał się pod postacią gobbera, który okazał się być martwy od wielu miesięcy. Prawdziwym obliczem przywódcy był potężny Żelazny Lisz, który poległ od połączonych sił najemników.
Zmęczeni i ranni, otworzyli żelazne wrota i przed nimi ukazał się cel Lisza, athanc jednego z synów Toruka, Władcy Cryxu i Ojca Wszystkich Smoków. Widząc serce smoka najemnicy starali się je zniszczyć jednak bez skutku. Athanc wybuchł i zmiótł Rymyr z powierzchni Immoren, pozostawiając naszych najemników ciężko rannych daleko od krateru.
Smok poprzez swoją potężną wolę wydał magiczny ryk, który skierował oczy wszystkich większych sił na Rymyr. Wszystkie nacje i ludy Immoren poczuły nadnaturalną chęć zdobycia athancu . Chciwość zdominowała Llael i wkrótce pochłonie całe Immoren. Chyba, że ktoś zdobędzie serce smoka.

Regulamin:
1. Wszystkie rozgrywki ligowe odbywają się w Twierdzy Gier, (adres - Aleja Komisji Edukacji Narodowej 98 lok. U12 02-777 Warszawa )
2. Wynik każdej bitwy - wygrana/przegrana/ilość punktów musi być zapisywany od razu do specjalnego zeszytu będącego na miejscu w Twierdzy Gier
3. Zapisy do ligi odbywają się przez Twierdzę Gier
4. Organizatorzy Ligi zastrzegają sobie prawo do odrzucenia zapisów, niektórych osób na Ligę (jest ona głównie skierowany do Noobów, innych odmian Noobów, klimaciarzy i innych odmian graczy nie nastawionych wynik - Noooooooobyyy, to jest Wasz czas! :) Pokażcie ilu Was jest!)
5. Zapisy na ligę odbywają się do 13.01.2013
6. Początek ligi 18.01.2013
7. Zasady ze strony piątej podręcznika głównego są brane pod uwagę w każdej rozgrywce, w szczególności jak rozgrywka jest pod nadzorem Organizatorów Ligi (tj. PG_rooshyck/Marcin Różycki i pracownicy sklepu Twierdza Gier)
8. Uczestnikami Ligi mogą być osoby pełnoletnie
9. Uczestnik Ligi nie może grać z tzw. "proxami" tj. figurkami zastępczymi i dodatkowo każda figurka musi mieć chociaż podkład.
10. Modele powinny mieć wyznaczony "front arc" na podstawce, w przypadku braku takiego wyznacznika front arc jest wyznaczany od figurki
11. Podczas każdej tury gracz musi rozegrać minimum dwie partie
12. Gracz biorąc udział w lidze wybiera frakcję, którą gra do końca ligi
13. Gracz biorący udział w lidze może używać jedynie oryginalnych figurek Privateer Press.

Zasady:
Liga ta dzieli się na sześć etapów podczas, których gracze będą brali udział w bitwach pomiędzy sobą w celu ustalenia, która frakcja Immoren uzyska kontrolę nad athanciem Smoka, Mammonha i jak zdecyduje wykorzystać go.
Każda frakcja ma inne cele. Ogólnie dzielą się na trzy obozy, które nie są w żadnym wypadku sojusznikami.
Obozy nie mają znaczenia pod względem klasyfikacji, jedynie pod względem fabularnym, które ta liga stawia na drugim miejscu, ustępując jedynie dobrej zabawie.
Ze względów fabularnych jedyną frakcją, którą nie można grać jest frakcja Highborn Covenant.
OBÓZ ZNISZCZENA - Protectorate of Menoth, Retribution of Scyrah, Trollbloods, Circle Orboros, Mercenaries (Talion Charter, Searforge Commision)
OBÓZ POŻARCIA -Mercenaries (Four Star Syndicate ), Legion of Everblight, Cryx, Minions (Blindwater Congregation), Circle Orboros
OBÓZ WYKORZYSTANIA - Cygnar, Khador, Convergence of Cyriss, Skorne, Minions (Thornfall Alliance)

NAGRODY:

Każdy gracz biorący udział w lidze dostaje naszywkę (może się zmienić) frakcyjną.
Zwycięzca tzn. osoba, która będzie miała największą średnią podczas trwania całej ligi wygrywa ligę.

Każdy gracz : Naszywkę
Zwycięzca Ligi: Ustalimy w trakcie.
Zwycięzcy tury bonusowej: Ustalimy w trakcie.

Co to znaczy ustalimy w trakcie - hmmmmmmm.... My tj. Twierdza Gier, zazwyczaj na Ligę robimy zrzutkę 10 pln, które ląduje w puli nagród. W zależności od Ligi (różni ludzie, różne potrzeby), zwycięscy gracze wykorzystują pule na zakupy figurkowe, inni na planszowe itd. Decyzja należy do uczestników
Ponieważ jest to pierwsza noobska Liga, wpadł mi do głowy taki pomysł (!), ale musicie się wypowiedzieć, czy Wam odpowiada :)
Co byście powiedzieli, gdyby nagrodą główną miał być kolosal do zwycięskiej armii???

Pytania kierujcie na adres info@twierdzagier.com lub nasz fejsbuk https://www.facebook.com/TwierdzaGier
TwierdzaGier.com
 
Posty: 3
Dołączył: 4 gru 2013, 17:04

Re: Liga Warmachine&Hordes - WOJNA CHCIWYCH

Postprzez dogut » 5 sty 2014, 23:23

Szkoda, że Wawa, bo może bym się skusił :)
dogut
 
Posty: 1
Dołączył: 5 sty 2014, 00:33


Powrót do Gry bitewne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

Copyright © 2004-2018 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 17 sie 2018, 22:18 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA | Forum: PHPBB
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka

cron